סקוואטים או פלאנקים של דקה: מה כדאי לבחור לירידה במשקל?

סקוואטים או פלאנקים לירידה במשקל

לא מצליחים להחליט בין סקוואט לפלאנק? קרא מאמר זה כדי לגלות איזה תרגיל הוא היעיל ביותר לירידה במשקל.

ירידה במשקל היא משימה שאתה צריך לבצע כל יום כדי להצליח. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות דיאטה ופעילות גופנית, זה יכול להיות מאתגר לדעת מה הכי טוב בשבילך. עם זאת, כשמדובר בפעילות גופנית, אף אחד לא יכול לפספס את הפלאנק והסקוואט הפופולריים תמיד. שניהם תרגילים יעילים ביותר שניתן לבצע בכל מקום ללא כל ציוד. כאשר אתה מבצע אחד מהם, אתה עובד על כל הליבה שלך ומחזק את השרירים שלך. אבל כשמדובר בסקוואט לעומת פלאנק, איזה תרגיל יעיל יותר לירידה במשקל? בואו נגלה.

מהו זה פלאנק?

פלאנקים

פלאנק הוא תרגיל איזומטרי הבונה כוח ליבה. זה דורש להחזיק בתנוחה דומה לשכיבת סמיכה כל עוד אתה יכול. זהו תרגיל פשוט אך מאתגר המכוון לשרירי הליבה, כולל הבטן, הגב והירכיים. הנה כמה מהיתרונות שלה:

גמישות מוגברת: פלאנק יכול לעזור להגביר את הגמישות בכתפיים, במיתרי הערסל ובקשתות של כפות הרגליים.

חוזק הליבה: פלאנק כרוך בהחזקת מצב דומם. זה עוזר לחזק את שרירי הליבה, כולל בטן פי הטבעת, בטן רוחבית, ואלכסוני.

יציבה משופרת: פלאנק יכול לעזור לשפר את היציבה על ידי חיזוק השרירים התומכים בעמוד השדרה.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

איזון טוב יותר: פלאנק יכול לשפר שיווי משקל על ידי שילוב שרירי הליבה וייצוב שרירי הכתפיים והירכיים.

סיכון מופחת לכאבי גב: פלאנק יכול לעזור להפחית את הסיכון לכאבי גב על ידי חיזוק השרירים התומכים בעמוד השדרה.

מה זה סקוואט?

סקוואטים

סקוואט הוא תרגיל כוח בו המתאמן מוריד את ירכיו מתנוחת עמידה ואז נעמד בחזרה. זה מכוון לקבוצות שרירים מרובות, כולל הגלוטס, שרירי הירך האחורי, הארבע ראשי והליבה. הנה כמה מהיתרונות של סקוואט:

כוח פלג גוף תחתון: סקוואט הם אחד התרגילים הטובים ביותר עבור כוח פלג גוף תחתון. הם מכוונים את הגלוטס, שרירי הירך האחורי והארבע ראשי, עוזרים לבנות כוח ומסת שריר.

ניידות משופרת: סקוואט יכול לעזור לשפר את הניידות בירכיים, ברכיים וקרסוליים.

שריפת קלוריות מוגברת: סקוואט הוא תרגיל מורכב המשתמש במספר קבוצות שרירים, שיכולות לעזור לשרוף יותר קלוריות מאשר תרגילים בודדים.

יציבה טובה יותר: סקוואט יכול לעזור לשפר את היציבה על ידי חיזוק שרירי הליבה והגב.

סיכון מופחת לפציעה: כפיפות בטן יכולה לסייע בהפחתת הסיכון לפציעה על ידי חיזוק השרירים התומכים במפרקים ושיפור שיווי המשקל והיציבות.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

סקוואט לעומת פלאנק: מה עדיף לירידה במשקל?

כעת אנו מבינים את היתרונות של כל תרגיל בנפרד. עכשיו הגיע הזמן לשאלה של מיליון דולר – איזו פעילות גופנית עדיפה לירידה במשקל?

גם פלאנק וגם סקוואט הם תרגילים מצוינים לירידה במשקל ולחיזוק הליבה. עם זאת, תרגיל פונקציונלי כמו סקוואט טומן בחובו יותר יתרונות בסך הכל מאשר הפלנק, שהוא תרגיל איזומטרי. 'עם סקוואט, אנשים יכולים לבנות כוח וסיבולת פלג גוף תחתון ולעבוד בהמשך לבניית שרירים. תרגיל זה מכוון לשרירי הבטן שלך ויכול לשרוף קלוריות. יתר על כן, סקוואט יכול לשפר מאוד את היציבה ולהפחית באופן דרסטי את הסיכון לפציעה. ביצוע סקוואט מאפשר גם להגביר את הכוח הכללי ולשפר את ההתניה הכללית'.

גם לקרוא:

אז סקוואט בהחלט יעיל יותר ומהסיבות הנכונות. עם זאת, זה לא מרמז שעליך להפסיק לפלאנקים. תרגילים כמו פלאנקים יכולים לעזור לך לשפר את היציבה ואת כוח הליבה שלך, שניהם חיוניים בזמן הניסיון לרדת במשקל.

לפני שתבחרו תרגיל כלשהו, ​​החליטו על המטרה שלכם ואז שלבו תרגיל חדש בשגרת האימון שלכם!

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *