הרמת משקולות: האם זה מונע הזדקנות?

האם הרמת משקולות מונע הזדקנות

Last Updated on אפריל 24, 2024 by admin

אני מבוגר מזדקן אשר להוט למנוע או להפוך את השפעות ההזדקנות על הגוף והמראה. שמעתי שיחה לגבי היתרונות האדירים שיש להרמת משקולות בהקשר זה.

אז, האם הרמת משקולות מונעת הזדקנות? כן, זה אומר כמה מחקרים ומחקרים אחרונים.

אז, החלטתי לחפור קצת כדי לראות מה אומר המדע.

נתונים סטטיסטיים ממחקרים עדכניים מצביעים על כך שיש מתאם חזק בין הרמת משקולות לבין האטה משמעותית ומניעת תהליך ההזדקנות.

זה נובע בעיקר מ'אפקט המיוסטטין' ותפקידה של הרמת משקולות באותו. המשך לקרוא.

עוד על הרמת משקולות: עובדות מול בדיה

הרמת משקולות מונע הזדקנות

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כשאנחנו חושבים על הרמת משקולות, קל לדמיין גברים עם שרירים תפוחים ומבנה גוף 'באופן דמוי מפתח גוף'. עם זאת, הרמת משקולות מציעה הרבה יותר עבור גברים ונשים כאחד.

בתור התחלה, אתה יכול לבחור כמה התנגדות או משקל משתמשים בכל סשן נתון.בנוסף, משתנים אחרים כמו כמה זמן מושקע בהרמת משקולות, כמו גם הדיאטה של ​​האדם, כולם משפיעים על מידת החשיבות של פגישות הרמת המשקולות שלך בהגדלתך.

נשים, במיוחד, מודאגות מלהיות מגושם מדי מאימון משקולות. עם זאת, זה מאוד לא סביר שזה יקרה, מכיוון שנשים וגברים בנויים אחרת. רמת הטסטוסטרון הגבוהה אצל גברים היא מה שמסביר את יכולתם להגדיל כמו שהם עושים.

באופן דומה, הרמה הגבוהה של אסטרוגן (ורמות טסטוסטרון נמוכות) היא מה שמונע מנשים להתנפח בדרך זו. ככזה, לנשים יש יותר להרוויח מהרמת משקולות מאשר להפסיד או לפחד.

הידוע גם בשם אימוני כוח, הרמת משקולות היא סוג של אימון גופני שבו נעשה שימוש בהתנגדות קלה עד כבדה כדי להגדיר את שרירי הגוף היוצרת מראה גוון. ישנם יתרונות שניתן ליהנות מעיסוק בסוגים שונים של תרגילים גופניים.

לדוגמה, תרגילי לב וכלי דם או אירוביים מצוינים לבניית סיבולת. באופן דומה, הרמת משקולות מצוינת לפיתוח כוח פיזי.

עור מזדקן והרמת משקולות

העור שלך הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, וזה הדבר הראשון שאנשים רואים בכל פעם שאתה מתקשר עם העולם. העור שלך הוא גם החלק הראשון בגוף שמציג את סימני ההזדקנות באופן גלוי.

מסיבה זו יש כל כך הרבה קרמים, ג'לים ושיקויים מכל הסוגים בשוק היום, המבטיחים להפחית או למנוע את השפעות ההזדקנות על העור.

באופן לא מפתיע, המוצרים הללו עפים מהמדפים בקצב מהיר. אחרי הכל, אלו אפשרויות טובות בהרבה מאשר אפשרויות כירורגיות פולשניות ואולי מזיקות.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

למרבה המזל, ישנן אפשרויות אחרות מחוץ לקרמים ושיקויים, או ניתוח, המאפשרים לנו לטפל בעור שלנו ולהפוך את סימני ההזדקנות ולמנוע אותם. אפשרות אחת כזו היא של אימוני התנגדות (הרמת משקולות).

אימון התנגדות שימושי לשיפור העור הודות ליכולתו להוריד רמות של מיוסטטין. מיוסטטין מווסת לרעה את מסת השריר. ככזה, רמות נמוכות יותר של מיוסטטין אחראיות להגברת כוח השריר והמסה בגוף.

אפקט המיוסטטין: אז איך הרמת משקולות מונעת הזדקנות על ידי הורדת רמות המיוסטטין?

רמות ה-Myostatin בגוף עולות עם גיל אחד. עלייה זו במיוסטטין אחראית חלקית לאובדן מסת שריר ולסרקופניה המתרחשת גם במהלך ההזדקנות. אובדן זה של מסת שריר יכול לגרום לעור נפול והזדקנות בכל הגוף.

על ידי הורדת רמות המיוסטטין בגוף באמצעות הרמת משקולות קבועה, ניתן להאריך את תוחלת החיים ולמנוע הזדקנות.

שכן השפעת המיוסטטין של הרמת משקולות תגרום לשימור ובניית מסת שריר, מה שעוזר לשמור על מראה העור צעיר ומונע מהגוף להזדקן.

גם לקרוא:

איך לגרום להרמת משקולות לעבוד בשבילך

כמובן, הכרת היתרונות של הרמת משקולות וכיצד היא יכולה לסייע במניעת הזדקנות אינה זהה לניצול המציאות הזו. כדי להפיק תועלת, עליך לנקוט בפעולה ולשלב אימוני הרמת משקולות או התנגדות כחלק משגרת האימונים שלך.

ישנן אפשרויות רבות שתוכלו לחקור בהקשר זה בתוך ומחוץ לחדר כושר. הנה מה שתצטרכו לתוכנית הרמת משקולות יעילה שתסייע במניעת הזדקנות:

הרמת משקולות בבית

גם הרמת משקולות בבית אפשרית ופרקטית וניתנת לשימוש עם או בלי מאמן אישי. בנוסף, אימוני התנגדות או הרמת משקולות יכולים להתבצע עם או בלי ציוד משקולות מלאכותיות.

לדוגמה, שכיבות סמיכה ומשיכות הן דוגמאות מצוינות לתרגילי התנגדות 'לא משוקללים' שאפשר לעשות. ובכל זאת, ניתן להוסיף משקולות כדי להפוך את התרגילים הללו להרבה יותר מאתגרים ויעילים – להגדיל את התוצאות.

כמובן, אפשר להחזיק חדר כושר ביתי מסוגים, מצויד במשקולת, מחצלות אימון ועוד סוגים אחרים של משקולות חופשיות ואפשרויות מכונות משוקללות.

לא משנה מה בחירתך, ככלל אצבע, עדיף תמיד אם אתה בוחר להתאמן עם סיוע אם אתה מתחיל. בעיקר אם אתה הולך להשתמש בציוד המשוקלל.

סרטוני אימון אימוני משקולות שתוכלו לעקוב איתם גם יכולים להיות שימושיים.

הרמת משקולות בחדר כושר

אנשים מסוימים יגלו שהצטרפות לחדר כושר היא אולי הדרך הטובה ביותר לעסוק בהרמת משקולות. זה כמו כל הציוד שאתה צריך קיים עבור מרימי משקולות מתחילים ומתקדמים כאחד.

בנוסף, יש סיוע מקצועי של מאמנים ומאמנים בהישג יד אם אתה צריך אותם. יש גם מגוון רחב יותר של אימוני משקולות ותוכניות אימון לבחירה כאשר מחליטים להתאמן בחדר הכושר לעומת אימון בבית.

דחוף מעבר לרמה

אחת הבעיות הנפוצות שמרימי משקולות וכל מי שעושה כל משטר אימון ימצא היא זו של הרמה. הרמה מתרחשת כשמגיעים לרמה מסוימת של התקדמות ולא מצליחים לעבור אותה.

זה יכול לקרות כמעט לכל אחד, לא משנה אם אתה טירון עם ניסיון מינימלי או שאתה מתקדם ובעל ניסיון רב.

לדחוף את הרמה ולהתחיל לראות שוב התקדמות ותוצאות זה יותר מסתם לעבוד קשה יותר. במקום זאת, מדובר גם בעבודה חכמה יותר.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *