6 סיבות מדוע הרגליים שלך לא משתנות גם לאחר אימון

Squat Exercise

אם אינך יכול לשנות את מראה הרגליים שלך, אז אתה עושה כמה טעויות שמונעות ממך להעלות מסת שריר.
רגליים רזות חוסר צמיחת שרירים ברגליים יכול להיות סימן לתנועה, תזונה וצורה לא נכונה.

רבים מכם עושים מאמצים רבים כדי שלא יהיו להם רגליים רזות וזה ממש מדכא כשאתם מכניסים דם, יזע ודמעות ועדיין לא רואים צמיחת שרירים גלויה ברגליים. למרבה הצער, התקלה עשויה להיות בדרך בה אתה מתאמן, בחזרות יתר או מתחת, או אפילו בדיאטה שאתה עוקב אחריהם.

ישנם גורמים רבים שתורמים לכך שלא ניתן לתת לרגליים את הצורה הרצויה.

אז כדי לעזור לך להשיג צמיחה נכונה של שרירים ורגליים חזקות, הנה שש מהטעויות הנפוצות ביותר שיש להימנע מהן:

אתה לא מקפיד על דיאטה נכונה

אכול אחרי אימון

היצמדות למזונות עשירים בחלבון בלבד לא תמיד תגרום לך לעלות מסת שריר. פחמימות חשובות באמת לצמיחת שרירים נוספת, שכן הן עוזרות לגוף להתאושש מאימון ולבנות שרירים גדולים ומוגדרים יותר. אז הקפד להוסיף פחמימות מורכבות כמו סובין ואורז חום לתזונה שלך כדי להשיג עליות שרירים.

גם לקרוא: מה לאכול אחרי אימון؟

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

אתה לא משתמש במשקל עודף

אם אתה רוצה להעלות מסת שריר, החוכמה היא להרים יותר משקל, מה שאומר שבסופו של דבר אתה עושה פחות חזרות. היצמדות לתרגילי משקל גוף כמו כפיפות בטן חופשיות הן דרך מצוינת להיכנס לכושר, אבל הם עושים מעט כדי לקדם את צמיחת השרירים. לכן, עבור הצמיחה והטונוס של שרירי הרגליים, הוסף התנגדות לאימון בצורה של משקולות או רצועות אלסטיות.

אתה עושה את זה לא נכון

יציבה, צורה ותנועה נכונים הם המפתח לצמיחת שריר רצויה. במקרה של צורה לא נכונה, יציבה או טכניקה לא נכונה של ביצוע התנועה, לא רק ששרירי הרגליים לא יגדלו, אלא גם אתה יכול להיפצע קשה.

אתה לא מתמתח מספיק

מתחות

מתיחות לפני ואחרי אימון הן חובה בכל הנוגע לרגליים. זה לא רק עוזר לחמם ולהרפות את השרירים, אלא גם משפר את השפעת האימון על ידי הגברת זרימת הדם והגמישות באמצעות מתיחות.

אתה צריך לדבוק באותה שגרת יומיום

ביצוע אותו תרגיל מדי יום עלול לגרום לסטגנציה של צמיחת השרירים כאשר שרירי הרגליים מסתגלים לבלאי הנגרם על ידי סט מסוים של תנועות וליצור התנגדות לגדילה והתניה. הפתעה היא מרכיב מרכזי בתוכנית אפקטיבית לצמיחת שרירים, לכן מומלץ לשנות את השגרה לפחות פעם בחודש כדי לכלול סט חדש של תנועות, מספר הסטים והחזרות, או אפילו המשקל שאתה מרים.

את בטח מגזימה באימונים

אירובי

אירובי, כמו ריצה, נועד לשרוף קלוריות מהר יותר מאשר תרגילים אחרים, וזה משפיע על צמיחת השרירים באזור הרגליים. רגליים רזות יכולות להוות סימן ליותר מדי אירובי, כי גם אם אתה עולה במסת שריר, אירובי משיל אותה, והופך את המאמצים שלך למשחק סכום אפס. לכן, התייעץ עם מאמן כדי להבין כמה אירובי אתה צריך ביום שלא ישפיע על צמיחת השרירים.

גם לקרוא:

מזונות שיש להימנע מהם בעת הגדלת רגליים

מוצרים מסוימים יועילו לך יותר מאחרים כאשר אתה מנסה להשיג רגליים גדולות יותר מהר ככל האפשר. כדי להאיץ את התפתחות השרירים, הימנע מ:

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

אלכוהול (זה לא אוכל, ואל תשתכנע אחרת על ידי מי ששותים וודקה עם ג'לי)
אוכל מטוגן
סוכר וממתיקים מלאכותיים
מזונות עתירי שומן כגון בקר ושמנת
מזונות עתירי סיבים כמו כרובית וברוקולי.
עישון הוא גם רעיון די גרוע אם אתה רוצה להעלות מסת שריר.

כל אחד מהמזונות לעיל ניתן לצרוך כפינוק מעת לעת – אל תענישו את עצמכם. אבל היצמדו בעיקר למוצרים ברשימה הראשונה אם אתם רוצים להגדיל את הרגליים.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *