האם אני יכול לעשות הרמת משקולות עם הנגאובר?

הנגאובר

Last Updated on דצמבר 5, 2022 by admin

תהיתם: האם אפשר לעשות הרמת משקולות עם הנגאובר?
תשובה קצרה: לא כדאי לעשות הרמת משקולות עם הנגאובר. וזכור, בבקשה, זו גישה סבירה! אל תקשיב לאנשים שאומרים שאתה יכול לעשות הרמת משקולות עם הנגאובר.אנא היו אחראים, וכשאתם הונגאובר, אנא נסה להירגע ולהתחדש. אימון מחמיר את המצב. זה לא בריא ולא מועיל.

כדאי להוסיף שבזמן שאתה בהאנגאובר מנסה לעשות הרמת משקולות, הגוף המיובש שלך נוטה יותר להתכווצויות ופציעות.התייבשות היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר להנגאובר. ואם אתה בהונגאובר, שתה מים, תירגע ודלג על אימוני כוח עד שתתאושש. מניסיוני, בנוסף לשתיית מים, אני יכול להמליץ ​​על מיץ כרוב כבוש או מי חמוצים. ויטמין C ומשקאות איזוטוניים גם עוזרים.

ככל שתתחילו לשתות הרבה נוזלים מוקדם יותר, כך ייטב – עדיף אם תוכלו לשתות מיד לאחר השתייה. אתה יכול גם לאכול אוכל חם. הביצים הטרופות לארוחת הבוקר יהיו בדיוק כמו שצריך. לארוחת ערב מתאימה גם כמות קטנה של בשר עם ירקות מבושלים. חלבון או מגדיל מסה יהיו גם הבחירה הנכונה. תזונה נכונה חשובה להתחדשות מהירה של הגוף.

אימוני הנגאובר פחות יעילים ופחות משביעים. גוף עייף פחות מסוגל להתמודד עם מאמץ גופני. אלכוהול משפיע לרעה גם על תהליך בניית השרירים והתחדשותם. אימון כזה יכול להזיק יותר מתועלת.אתה יכול לנקות את המוסך או לעבוד בגינה, אבל אל תלך לחדר כושר! תעסיקו את הגוף והנפש כדי שההנגאובר יעבור מהר יותר. בנוסף, לעשות אמבטיה, מומלץ גם לטייל. פשוט אל תשב ותתלונן – תעשה משהו.

הרמת משקולות עם הנגאובר

איך להימנע מהנגאובר

אל תשתה! כן, כן, אני יודע, לפעמים אי אפשר להימנע משתייה, במיוחד כשמזמינים אותך לאירועים מיוחדים. מה אתה יכול לעשות בנידון? בדוק את הטיפים המנוסים והבדוקים האלה.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

-תהיה הנהג. זו הדרך האמיתית היחידה להימנע או למזער שתייה במסיבה. הנהג תמיד מתקבל לחברת שתייה. תשתמש בזה.
-שתו משקאות אלטרנטיביים. עמיתים מפילים עוד פחית בירה, ואתה מחזיק ביד פחית משקה אנרגיה אופנתי ולוגמת לאט. אז אתה שותה משהו – הטקס החברתי נשמר.
-קחו חלק בטוסט חשוב לחברה, שתו באופן סמלי, אך הימנעו משתייה נוספת. תהיה חכם ואל תיתן לאף אחד לגרור אותך לשתייה. בתור מרים משקולות, האופי שלך חייב להיות חזק. נסו לא להצטרף לצוות השתייה.

בנוסף לאמור לעיל, כדי שהאלכוהול לא ישפיע על הגוף שלך מהר מדי, כדאי לאכול הרבה ולנוע.

הדרך הטובה ביותר לא להשתכר היא לרקוד ולאכול מאכלים שומניים. למשל, בחתונה זה לא קשה.

אבל אתה צריך לחשוב איך לחזק את הגוף שלך מוקדם יותר. ללכת למסיבה, אתה לא צריך להיות עייף. נדודי שינה ועייפות מפחיתים את ההתנגדות לאלכוהול. לכן, לפני המסיבה כדאי לישון מספיק. כדאי גם לאכול מבעוד מועד. אסור לשתות על בטן ריקה. שתיית אלכוהול על בטן ריקה זה רע.

כמו כן, אין לערבב אלכוהול ולשטוף אותו עם משקאות מתוקים ותוססים. הם מאיצים את ספיגת האלכוהול בגוף.

לקרוא:

סיכום

הרמת משקולות בזמן הנגאובר בדרך כלל אינה מומלצת – במיוחד אם אתה חווה תסמינים חמורים של הרעלת אלכוהול.
במצב זה, הדרך היחידה לצאת היא לנוח ולספק לגוף את המינון המקסימלי האפשרי של חומרים מזינים.

אם אתה לא מרגיש עייף, אז אתה יכול להרשות לעצמך להתאמן. עם זאת, כדאי להימנע מאימוני כוח, המעמיסים בנוסף על השרירים.

אתה יכול להתאמן לא לפני כמה שעות לאחר שתיית אלכוהול, ולזכור על משקאות איזוטוניים כדי להחזיר את הגוף. מים, מיצי ירקות ופירות באיכות טובה הם המתאימים ביותר למטרה זו (סחוט טרי בעל תכולת הוויטמין הגבוהה ביותר, ללא תוספת סוכר).

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

בנוסף, תוכלו למצוא עצות באינטרנט שאפשר לעשות הרמת משקולות עם הנגאובר. אבל השאלה היא, בשביל מה? איזו תועלת תקבלו מפעילות גופנית כשהמוח שלכם לא בהכרה מלאה? למען בריאותך ובטיחותך, נא לא להרים משקולות בזמן הנגאובר.

אם אתה רציני לגבי הרמת משקולות, נסו לחיות אורח חיים בריא ככל האפשר כדי להישאר בריאים וליהנות מהחיים במלואם.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *