7 מזונות עם יותר חלבון מביצים

מזונות עם יותר חלבון מביצים

כשמדובר במזונות עתירי חלבון, ביצים ידועות בתכולת החלבון הגבוהה שלהן. עם זאת, ישנם מספר מזונות אחרים שמתהדרים בתכולת חלבון גבוהה אפילו יותר מביצים, ומציעים מגוון רחב של אפשרויות למי שמבקש להגדיל את צריכת החלבון שלהם. המשך לקרוא כדי לגלות אותם!

בואו להתעמק בעולם של מזונות עתירי חלבון שחורגים מהביצה הקלאסית.

יוגורט יווני: מעצמת חלבון שמנת

יוגורט יווני

יוגורט יווני, מוצר חלב קרמי וחריף, מכיל אגרוף חלבון חזק. עם כ-10 גרם חלבון למנה של 100 גרם, הוא מתעלה על הביצים מבחינת תכולת החלבון. יתר על כן, יוגורט יווני עשיר גם בפרוביוטיקה, סידן וויטמינים חיוניים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת הן לבניית שרירים והן לבריאות הכללית.

זרעי המפ:

זרעי המפ

זרעי המפ הם מעצמה תזונתית! ארוזות בכ-30 גרם חלבון למנה של 100 גרם, הם בולטים כמזון-על עשיר בחלבון. זרעי המפ גם מספקים יחס מאוזן בין חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, מה שהופך אותם למועילים לבריאות הלב. ניתן לפזר אותם על יוגורט, להוסיף לשייקים, או לשלב אותם במתכונים שונים.

טופו: חלופת החלבון המופעלת על ידי סויה

טופו

טופו, מרכיב עיקרי בדיאטות צמחוניות וטבעוניות רבות, מופק מפולי סויה ומכיל כ-8 גרם חלבון למנה של 100 גרם. זהו מקור חלבון אידיאלי למגוון מנות, ממוקפצים ועד שייקים. טופו מספק גם כמות טובה של ברזל וסידן, מה שהופך אותו לאופציה מעוגלת היטב עבור אלה המחפשים חלופות חלבון מהצומח.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

קינואה: מקור החלבון הצמחי

קינואה

קינואה היא דגן פסאודו הידוע בפרופיל החלבון המלא שלו, כלומר מכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות. עם בערך 4 גרם חלבון למנה של 100 גרם, כדאי להוסיף קינואה לדיאטת החלבון שלך. זה גם מקור נהדר לסיבים תזונתיים, מגנזיום וויטמינים שונים, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אלה המעוניינים לשפר את הצריכה התזונתית שלהם.

גבינת קוטג': קרם של מצוינות חלבון

גבינת קוטג'

גבינת קוטג' היא עוד מוצר חלב שראוי למקום ברשימה זו. עם כ-11 גרם חלבון למנה של 100 גרם, הוא עולה על הביצים בתכולת החלבון. בנוסף, גבינת קוטג' מציעה חלבון קזאין, שמתעכל איטי ומסייע בהתאוששות וצמיחה של השרירים, מה שהופך אותו לתוספת חשובה לכל תזונה המתמקדת בבניית שרירים.

עדשים: קטניות זעירות, חלבון גדול

עדשים

עדשים, סוג של קטניות, הן מקור חלבון פנטסטי על בסיס צמחי, המכיל כ-9 גרם חלבון למנה של 100 גרם. לא רק שהעדשים עשירות בחלבון, אלא שהן גם מספקות סיבים תזונתיים ומגוון של חומרים מזינים חיוניים. זה יכול להיות תוספת נהדרת למרקים, סלטים ותבשילים.

סלמון: חלבון מהים

סלמון

כשמדובר בחלבונים מהחי, הסלמון לוקח את הזרקור. לא רק שזה מקור פנטסטי לחלבון שמתחרה בביצים, אלא שהוא גם מציע חומצות שומן אומגה 3 בריאות ללב. חומצות שומן אלו תורמות לבריאות המוח, מפחיתות דלקת ותומכות ברווחה קרדיווסקולרית. תכולת החלבון של סלמון, יחד עם העושר התזונתי שלו, הופכת אותו למזון חובה בתזונה שלך.

גם לקרוא:

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

לסיכום,

בעוד שביצים הן ללא ספק מקור פנטסטי לחלבון, ישנם מספר מזונות אחרים שעולים על תכולת החלבון שלהם ומציעים שפע של יתרונות בריאותיים נוספים. שילוב חלופות אלה בתזונה שלך יכול לעזור לך לענות על צורכי החלבון שלך תוך כדי הנאה ממגוון מגוון של חומרים מזינים. בין אם אתם מעדיפים אופציות חלביות, צמחיות או פירות ים, המזונות העשירים בחלבון האלה סיכסו אתכם.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *