הזמן הטוב ביותר לקחת שורף שומנים [קבל את התוצאות הטובות ביותר]

שורף שומנים

Last Updated on אוקטובר 14, 2022 by admin

שורפי שומן, הידועים גם כתרמוגניים, הם בדיוק מה שהם מדברים עליו. תוספי תזונה אלו פופולריים בקרב מפתחי גוף, ספורטאים, והיום בקרב כל השאר. הם משמשים כדי למקסם את שריפת השומן במהלך ואחרי פעילות גופנית ולשיפור הרכב הגוף הכללי. הנה איך הם עובדים!

שריפת שומנים, או חמצון שומנים, מתרחשת כמעט בכל תא בגוף האדם מדי יום. שומן מורכב מחומצות שומן שיכולות לשמש את הגוף כדלק. זה מה שתוספי שריפת שומן נועדו לעשות: לקחת שומן מאוחסן ולתת לו להתחמצן ולשמש את הגוף כדלק (כלומר נשרף). שורפי שומן תרמוגנים פועלים על ידי גירוי תרמוגנזה, תהליך מטבולי שבו הגוף שורף קלוריות לחום. שורפי שומן תרמוגנים מעוררים תגובות הורמונליות ומעודדים את הגוף להשתמש בשומן כמקור האנרגיה העיקרי שלו ולא בפחמימות.

תוספי תזונה לשריפת שומן יכולים לקדם ירידה במשקל במגוון דרכים, כולל דיכוי תיאבון, מאפשר לך להשתמש יותר בשומן לאנרגיה, הגדלת אנרגיה לאימונים ארוכים והגברת חילוף החומרים שלך.

שורפי שומן לא חייבים להילקח כחלק ממטרת ירידה במשקל, הם גם יכולים לעזור לך לשמור על הגזרה הגוון שעבדת כל כך קשה עבורו בחדר הכושר על ידי שיפור הרכב הגוף (יחס שומן לשריר), כן, אתה ניחשתי נכון, על ידי היפטרות משומן. למעשה, שורפי שומן לעולם לא צריכים להיחשב לשיטה העיקרית להשגת תוצאות אידיאליות לירידה במשקל. במקום זאת, העדיפות הראשונה היא לאכול תזונה בריאה, פיזור נכון של מאקרו-נוטריינטים, להקפיד על מספיק אירובי ואימונים ארוכים ונמרצים.

חשבו על זה כך: שורפי שומן פועלים כמו אור שמש דרך זכוכית מגדלת, ועוזרים לגוף שלכם לפרק שומן מאוחסן.

מרכיבים לשורפי שומן

מרכיבים לשורפי שומן

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

רבים מהמרכיבים בשורפי שומן באיכות גבוהה הוכחו זה מכבר כמקדמים אובדן שומן בעת ​​אכילה. כמו כל תוסף טוב, שורפי שומן פשוט שואפים להדגיש את המרכיבים הקשים האלה ולהשלים איתם את התזונה שלך כדי לעמוד ביעדי הכושר שלך. שורפי השומן הטובים ביותר עשויים להכיל רבים מהמרכיבים הפעילים הבאים:

קפאין: למזלנו, הקפה של חברנו הטוב מכיל מרכיב שעוזר לשרוף שומן ולהעלות את רמות האנרגיה כדי שנוכל להישאר בחדר הכושר אפילו יותר זמן! בנוסף להיותו עשיר בנוגדי חמצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים, קפאין יכול גם לעזור לך לרדת במשקל, לשמור על אינדקס מסת גוף בריא ולהפחית את השומן בגוף.

קאיין פפר: רוצה להרגיש את העוקץ? נסה את פלפל הקאיין! קפסאיצין, הכימיקל התרמוגני שנותן לפלפלים את אהבתם ושנאה, יכול לעזור לך לשרוף שומן על ידי הגברת חילוף החומרים שלך ודיכוי התיאבון.

Yohimbine: Yohimbe הוא חומר כימי המגיע מקליפת עץ אפריקאי בשם Pausinystalia Yohimbe. מחקר אחד שנעשה על שחקני כדורגל מקצועיים מצא כי נטילת תוספי יוהימבין הפחיתה את שומן הגוף שלהם ב-2.2 אחוזים. זה מרשים מאוד, במיוחד עבור ספורטאי ספורט שממילא לא נבדלים ברזון!

אבקת חלבון: רגע, האם חלבון לא אמור לעזור לי לעלות במסה, לא לרדת במשקל? כן ולא! חלבון חיוני לאובדן שומן מכיוון שהוא עוזר לדכא תיאבון, מקדם צמיחת שרירים רזים ומגביר את חילוף החומרים. אם אתם מחפשים לעלות במשקל ולהפחית את השומן בגוף, זה מקום מצוין להתחיל בו. למרות שרוב שורפי השומן אינם מכילים חלבון, כדאי לצרוך דיאטה עתירת חלבון בשילוב עם תוכנית אימוני כוח לשיפור הרכב הגוף.

גם לקרוא: איך לבחור אבקת חלבון?

פלפל שחור: התבלין החריף הזה הוכיח את עצמו כשורף שומן טבעי נהדר. מחקר שנערך לאחרונה הראה שהפיפרין שנמצא בפלפל שחור נלחם בשומן על ידי חסימת היווצרות של תאי שומן חדשים. האם זה אומר שאם תפזר פלפל גרוס טרי על טוסט אבוקדו, תשרוף שומן כל היום? למרבה הצער לא. אבל בדוק את התווית של מבער השומן שלך כדי לראות אם הוא מכיל תמצית פלפל שחור או פיפרין כדי לתת לך תחושת צריבה!

תמצית תה ירוק: בנוסף לקפאין, תה ירוק מכיל את נוגד החמצון קטצ'ין, שגם מקדם תרמוגנזה!

סיבים מסיסים: סיבים מסיסים הם מרכיב חיוני נוסף בשריפת שומן. זה פועל כמדכא תיאבון, שעוזר לך לצרוך פחות קלוריות תוך השארת מספיק מקום לשרוף יותר.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

מרכיבים פופולריים אחרים לשורפי שומן הם קטונים פטל, פורסקולין, תמצית פולי קפה ירוק, חומצה לינולאית מצומדת (CLA), ואצטיל L-קרניטין.

הזמן הטוב ביותר לקחת שורף שומנים

תזמון שורפי השומן שלך יכול לעשות הבדל עצום, כמו גם בחירות מאקרו-נוטריינטים, אבל חשוב להגדיר ציפיות מציאותיות לגבי מה ששורף השומן שלך יכול לעשות. למרבה הצער, לא מדובר בתוסף נס לירידה במשקל שיכול להמיס שומן כמו חמאה – במיוחד אם הוא לא משולב עם תזונה בריאה עקבית ושגרת פעילות גופנית.

השיעור הבטוח הממוצע של איבוד שומן הוא בערך 1-2 פאונד בשבוע עבור אנשים בריאים. אם אתה מאבד יותר, זה יכול להוביל להרס של מסת שריר רזה חשובה, ולכן חשוב מאוד להתאזר בסבלנות ולחשוב לטווח ארוך. אם אתה רק מתחיל לקחת שורפי שומן, עשה זאת לאט ובזהירות. הקפידו תמיד על המינון המומלץ, או מעט פחות בהתחלה, עד שגופכם מסתגל לקפאין וחומרים פעילים אחרים.

אם אתה מעדיף להפחית את צריכת הקפאין שלך אבל אתה נחוש לקחת שורפי שומן, אל תפחד! ישנם מספר שורפי שומן מעולים בשוק ללא קפאין.

הנה הזמן האידיאלי לקחת שורף שומן:

קח את זה בבוקר: נסה להתחיל את היום שלך עם תוסף שריפת שומן כ-30 או 40 דקות לפני ארוחת הבוקר. חילוף החומרים שלך הוא האיטי ביותר בבוקר, והמרכיבים הפעילים יעזרו להגביר את חילוף החומרים שלך ויעזרו לך לנהל את התיאבון שלך לאורך היום.

הערה: שורפי שומן מסוימים עלולים להרגיז קיבה ריקה. אם אתה מרגיש שהוא יושב לא נכון, הקפד לאכול באותו זמן.

קח טרום אימון: שורפי שומן יכולים לעבוד בדומה לתוספי תזונה לפני אימון, ומעניקים לך את הדחיפה הנוספת ללא הקלוריות הנוספות. מכיוון שרובם אינם מכילים קלוריות, הם מתאימים גם לאימונים בצום.

הימנע מנטילתם לאחר השעה 18:00 בערב: אם אתה מתאמן בערב, הקפד לבחור בשורף שומן נטול קפאין, אחרת זה עלול לשבש את לוח השינה שלך. שינה היא קריטית להרכב גוף בריא, ואם אינך מקבל מספיק מנוחה, פוטנציאל האימונים ושריפת השומן שלך עלולים להיפגע.

בהתאם ליעד שלך (ירידה במשקל או ירידה בשומן), הוסף ALCAR ו-CLA:

אם המטרה העיקרית שלך היא לא רק לרדת במשקל, אלא להפחית את שומן הגוף ולהשיג מבנה גוף בריא, רזה וחיטוב, אז הוספת אצטיל ל-קרניטין ו-CLA לכל שורף שומן היא דרך מצוינת להפעיל את יכולת הפירוק של הגוף. ולשרוף שומן כמקור העיקרי שלו. דלק.

אצטיל קרנטין (ALCAR) מומלץ לקחת בתקופות של פעילות גבוהה (כלומר כאשר אתה שורף הכי הרבה קלוריות), כגון כאשר אתה לוקח שורף שומנים או מתעמלים. ALCAR נקשר למולקולות שומן, ומאפשר למיטוכונדריה של התא (מרכז האנרגיה של התא) לזהות שומן כצורת דלק בת קיימא.

חומצה לינולאית מצומדת (CLA) היא חומצת שומן ייחודית שהוכחה קלינית כמפחיתה רקמת שומן או שומן עקשן. במינון קליני, CLA בריכוז גבוה משחרר אנזימים שורפי שומן כדי לעזור בפירוק שומן בטן עיקש וירכיים. CLA הוא שורף שומן טבעי ללא מגרה ואידיאלי לנטילה עם שורפי שומן תרמוגניים (כגון Oxyshred) ו-ALCAR.

שני תוספי שריפת שומן אלו, יחד עם שורף השומן התרמוגני שלך, הם אידיאליים לגיוס שומן עיקש (CLA) לזרם הדם, שם ALCAR יקשור אותו ותעביר אותו למיטוכונדריה של התאים לצורך חמצון (שריפה) באמצעות ייצור אנרגיה (Oxyshred + תרגיל).

גם לקרוא:

שאלות נפוצות

האם שורפי שומן בין לילה בטוחים?

שורפי שומן בין לילה אינם בטוחים עבור כולם, אך הם יכולים להיות בטוחים אם משתמשים בהם תחת פיקוח רפואי.

תופעות לוואי רבות כגון הפרעות שינה, יובש בפה, תסיסה, הפרעות שינה ותגובות אלרגיות יכולות להופיע עם שורפי שומן בלילה.

עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני השימוש בתוספים אלה. כמה פעמים ביום כדאי לקחת שורפי שומן?

האם אתה יכול לקחת שורפי שומן בלי אימון?
יש אנשים שיגידו שאפשר לקחת שורפי שומן בלי אימון, אבל זה לא נכון.

יש להשתמש בתוספים אלו יחד עם פעילות גופנית ותזונה לירידה יעילה במשקל.

לכן חשוב להקפיד על משטר התזונה והפעילות הגופנית שלך אם אתה רוצה לראות תוצאות מהמוצרים האלה.

איך להפיק את המרב משורפי שומן?

כדי להפיק את המקסימום משורף שומן, בדיוק כמו כל מוצר אחר, חשוב לשתות הרבה מים בזמן נטילת המוצר ולנוח הרבה כשלא בשימוש.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *