האם לקחת חלבון בימי מנוחה?

גיינרים מומלצים

Last Updated on ינואר 20, 2023 by admin

עכשיו אתה גם יודע שתזונה תקבע אם תשיג תוצאות בינוניות או יוצאות דופן. בימים שאתה הולך לחדר כושר אתה יודע ללכת על הכל, אבל מה עם הימים שאתה לא? האם עליך לבצע את אותו הליך גם אם אינך מזיע?

כן, גם בימי פנאי, כדאי לתעדף את המאמצים התזונתיים שלך. אלה לא הימים לרדת מהכביש; הם חיוניים לא פחות. שייק חלבון הוא אחת השאלות הנפוצות ביותר. שייקים הם דרך מצוינת להשיג יותר חלבון תוך שמירה על הרעב, אבל איפה שומרים אותם ביום רע?

נעבור על למה כדאי לשתות שייק חלבון והאם צריך אותם ביום מנוחה במאמר זה. בואו נתחיל!

למה כדאי לשתות שייק חלבון?

בראש ובראשונה, למה אתם צורכים שייק חלבון? הם יותר כלי מאשר תרופת קסם שתגביר את השרירים בן לילה. שייקים מספקים מנה בריאה, קלה לעיכול של חלבון שיכולה לסייע לך בהשגת המטרות שלך. אם אתה מנסה להפחית במשקל, הם יכולים לעזור לשמור על התיאבון והתשוקה בשליטה.

מה שמייחד שייק חלבון, עם זאת, הוא…

אימון גורם למיקרו-קרעים קטנים בשרירים שלך. החלבון שאתה אוכל מתפרק לחומצות אמינו, המשמשות כאבני בניין להתחדשות רקמת השריר. לא רק שהרקמה הזו נרפאת, אלא שהיא גם נבנית מחדש גדולה וחזקה יותר. אתה יכול לצבור מסת שריר וחוזק על ידי חזרה על מחזור זה של נזק וריפוי. כאשר אתה שותה שייק חלבון, אתה צורך כמות גדולה של חלבון בבת אחת. זה מהיר, פשוט ויעיל להביא אותך לרמות החלבון הדרושות לך להתאוששות. עצה נפוצה היא לצרוך אותם זמן קצר לאחר האימון, וזה נפלא. עם זאת, ניתן לבלוע אותם בכל שעה ביום כדי לסייע בצריכת חלבון נכונה.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

אתה צריך גם לזכור שמזונות מלאים עשירים בחלבון יהוו את רוב התזונה שלך, אבל שייקים יכולים להקל על זה. בעבודה, אתה לא צריך להכין, ללעוס או לחמם אותם. אתה פשוט משלב אותו ומחזיר אותו.

לכן, זו הסיבה ששייקים חלבונים קיימים מלכתחילה. זה יעזור לך לקבל יותר חלבון בתזונה שלך.

האם יש צורך בשייק חלבון בימי מנוחה?

התשובה היא כן, בקצרה. עם זאת, זה תלוי בנסיבות ובהעדפות שלך. גם בימים הרעים שלך, אתה צריך חלבון. הגוף שלך עדיין בונה את עצמו מחדש, ולצמצם את צריכת החלבון האופיינית תהיה טעות. אם אתם שותים שייק או שניים ביום אימונים רגיל, כדאי להמשיך לעשות זאת. בכל הנוגע לעלייה או ירידה במשקל, צריכת חלבון צריכה להיות עקבית מכיוון שהיא משתתפת בתהליכים שונים. התאוששות שרירים, חילוף חומרים ורעב הם כולם גורמים שיש לקחת בחשבון.

יתר על כן, ימי חופש אלו מלווים לרוב ברצון לפריטים שאינם בדיאטה. שייק יכול לעזור לך להישאר על המסלול על ידי ריסון התיאבון וויסות התשוקה שלך.

אתה יכול לבחור באפשרות זו אם אתה יכול בקלות לעמוד בדרישות החלבון שלך מבלי להשתמש בשייק. אם אתה רוצה להשיג את המטרות שלך, השייק לא חייב להיות חלק מהיום שלך. ראוי לציין כי שייקים הם שיטה נהדרת לצרוך חלבון ללא מאמץ רב, ותיהנו ממשהו פשוט במשטר שלכם.

שייק חלבון יכול להיות חלק חשוב מצריכת החלבון של יום מנוחה. אין להוזיל אותם רק בגלל שאתה לא עושה אימון מלא באותו היום. שייק חלבון הוא יותר סוג של הזנה מהירה ונוזלית מאשר צורך לאחר אימון. גם אם לא הלכת לחדר כושר באותו יום, הם עדיין מתפקדים.

גם לקרוא:

מחשבות אחרונות

הישארות קבועה תעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר. כאשר אתה משתנה יותר מדי מדפוס ממושמע, דברים נוטים להשתבש, ללא קשר למטרה. זה קריטי שימי המנוחה לא יהיו שונים מדי מימי אימונים רגילים כאשר משלבים אותם בשגרה שלך. אולי אתה לא מתאמן או עושה שום דבר מאומץ, אבל אתה צריך לנסות לשמור על דיאטה דומה. זה יעזור לך לשמור על המסלול עם מה שאתה מחפש להשיג לאורך זמן.

זה נכון גם כשמדובר בשייק חלבון. אם אתה שותה אותם ביום אימונים כדי לעזור לך לעמוד ביעד צריכה ספציפי, לעשות זאת ביום מנוחה יהיה יתרון. תוכל להכות את המספרים שלך על בסיס קבוע, מה שיסייע בהתאוששות האימון שלך. כאשר אתה עומד בקצב התזונה שלך, יום מנוחה הופך אפילו טוב יותר!

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

אם אתה מעדיף לצמצם את השייקים בימי מנוחה, אתה עדיין יכול להגיע לאן שאתה צריך ללכת עם ארוחות שלמות. רק שים לב שזה עשוי להיות שונה ממה שאתה רגיל אליו ושייתכן שיהיה צורך בשינויים מסוימים.

בסך הכל, שייק חלבון נדרש ביום מנוחה לתוצאות מקסימליות!

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *