תוספת מוגזמת של אבץ יכולה להיות מסוכנת לבריאות שלך

כדורי אבץ תופעות לוואי

חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים בעת הוספת אבץ. צריכה מוגזמת של אבץ עלולה להוביל למחסור בנחושת ולבעיות נוירולוגיות נלוות, כגון חוסר תחושה וחולשה בזרועות וברגליים. זה חיוני לצרוך את הכמות הנכונה של אבץ, מכיוון שהוא מינרל קורט החיוני לשמירה על בריאות תקינה.

אבץ ממלא תפקיד חשוב במערכת החיסון, ועוזר במאבק נגד חיידקים ווירוסים פתוגניים. זה גם עוזר בייצור חלבונים ודנ'א, ריפוי פצעים, והוא חיוני לחושים תקינים של טעם וריח.

כמות האבץ הדרושה יכולה להשתנות בהתאם לגורמים כמו גיל, צריכת תזונה ומצבים בריאותיים בסיסיים. אוכלוסיות מסוימות עשויות להיות בסיכון גבוה יותר למחסור באבץ, כגון אלו שעברו ניתוח להרזיה, אנשים עם הפרעות עיכול כמו מחלת קרוהן וקוליטיס כיבית, צמחונים, אלכוהוליסטים ואלה עם מחלת תאי חרמש. בעוד שחסר באבץ הוא נדיר בארצות הברית, תסמינים כמו נשירת שיער, שלשול, פצעי עיניים ועור ואובדן תיאבון עשויים להצביע על מחסור. עם זאת, חשוב לציין כי תסמינים אלו יכולים להיגרם גם מבעיות בריאותיות אחרות, ולכן תמיד עדיף להתייעץ עם רופא ולבצע בדיקת דם כדי לאשר מחסור באבץ.

כאשר נוטלים תוספי אבץ, חשוב להיות מודעים לפוטנציאל להשפעות שליליות ולדבר עם הרופא שלך על כל דאגה. רמות גבוהות של צריכת אבץ עלולה להוביל למחסור בנחושת, שעלול לגרום לבעיות נוירולוגיות, כגון חוסר תחושה וחולשה בזרועות וברגליים. כמו כן, חשוב לציין שמחסור באבץ הוא נדיר בארצות הברית והתסמינים, כגון נשירת שיער, שלשול, פצעי עיניים ועור ואובדן תיאבון, יכולים להיגרם גם מבעיות אחרות. לכן, חיוני להתייעץ עם רופא לאבחון נכון.

בעוד שאבץ משווק לעתים קרובות כמחזק חיסוני, מחקר על היעילות של אבץ במלחמה בהצטננות אינו חד משמעי. ה-NIH קובע כי יש צורך במחקר נוסף על המינון האופטימלי ומשך הזמן של אבץ לטיפול בהצטננות. בנוסף, אופן מתן האבץ חשוב גם הוא, כאשר לכסניות וסירופ הם היעילים ביותר בטיפול בהצטננות.

כמו כן, חשוב לציין שתוספי אבץ יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, כגון אנטיביוטיקה ומשתנים, ויש להשתמש בהם בזהירות. זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שמתחילים כל משטר תוסף.

זה תמיד רעיון טוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שמתחילים כל משטר תוסף. אם אתם שוקלים להוסיף אבץ, חשוב לציין שצריכה מופרזת עלולה להוביל למחסור בנחושת, שעלול לגרום לבעיות נוירולוגיות. הדרך הטובה ביותר להשיג את הויטמינים והמינרלים שהגוף שלך צריך היא באמצעות תזונה מאוזנת. המכון הלאומי לבריאות מציע כי יש צורך במחקר נוסף כדי לקבוע את המינון היעיל ומשך הזמן של אבץ לטיפול בקור. בנוסף, ראוי לציין שתוספי מזון אינם מוסדרים על ידי ה-FDA, כך שיש סיכון לצריכת מזהמים מזיקים או לא לקבל את כמות האבץ המצוינת על התווית. עדיף לקבל את הוויטמינים והמינרלים שלך ממקורות מזון טבעיים כפי שמתואר בהנחיות התזונה של הממשל הפדרלי לאמריקאים.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

מקורות מזון של אבץ כוללים והנחיות לתוספת אבץ

תוסף אבץ תופעות לוואי

חשוב לציין שצריכת אבץ מוגזמת עלולה להוביל למחסור בנחושת, שעלול לגרום לבעיות נוירולוגיות, כולל חוסר תחושה וחולשה בזרועות וברגליים. לכן, חשוב לא לחרוג מהצריכה היומית המומלצת.

מזון הוא המקור הטוב ביותר לאבץ, שכן הוא נמצא במגוון של בשרים, פירות ים, דגנים מלאים ומוצרי חלב. עם זאת, אם רופא מזהה מחסור, ייתכן שיהיה צורך בתוסף אבץ. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני תחילת כל תוסף, ולעקוב אחר המינון המומלץ. מינון מתאים של כוסות אבץ לטיפול בהצטננות נחשב 75-90 מיליגרם ליום, לא יותר משבוע. כמו כן, מומלץ לא לחרוג מהגבול העליון הנסבל של צריכת אבץ, אשר ניתן למצוא בטבלה בעובדות התוספים של המוצר או על ידי התייעצות עם איש מקצוע בתחום הבריאות.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *