5 חומצות פולית מומלצות להריון

הריון

Last Updated on יוני 30, 2023 by admin

This post may contain affiliate links for products I mention. If you click a link and buy something we may receive some compensation. This does not change the price you would pay. In addition, as an Amazon Associate I earn from qualifying purchases. Learn more


האם אתה מחפש תוספי חומצה פולית הטוב ביותר כדי לתמוך בבריאות שלך? חומצה פולית היא ויטמין חשוב עבור גברים ונשים כאחד והיא חיונית עבור תהליכים מטבוליים רבים. חומצה פולית חשובה במיוחד עבור אלה בהריון או מנסים להרות, כפי שהוא מסייע להפחית את הסיכון למומים מולדים. במאמר זה נסקור את חמשת תוספי החומצה הפולית הטובים ביותר בשוק כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר לבריאות שלך. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד!

מהי חומצה פולית?

חומצה פולית, הידועה גם בשם ויטמין B9, היא מרכיב תזונתי חיוני שחשוב לבריאות הגוף ולצמיחה. זה עוזר לגוף לייצר תאי דם אדומים בריאים ומסייע לגוף להשתמש בחלבון ושומן. חומצה פולית חשובה במיוחד עבור נשים בהריון שכן היא מסייעת במניעת מומים מולדים בתינוק.

חומצה פולית נמצאת באופן טבעי במזונות מסוימים, כולל ירקות עלים ירוקים, פירות הדר ושעועית. הוא מתווסף גם למוצרי דגנים מסוימים, כגון לחמים ודגנים. אנשים רבים לוקחים תוסף יומי המכיל חומצה פולית כדי לוודא שהם מקבלים מספיק של מזין זה.

חומצה פולית ממלאת תפקיד חשוב בסינתזת ה – DNA, אשר נחוצה לצמיחה והתפתחות של תאים בגוף. משמעות הדבר היא כי חומצה פולית מסייעת להגן על התאים שלנו מפני נזק שנגרם על ידי רדיקלים חופשיים. זה גם עוזר לייצר הורמונים נוירוטרנסמיטורים, שהם כימיקלים המסייעים לווסת תפקודי גוף חשובים.

בנוסף לתפקידה בסינתזת ה – DNA, חומצה פולית מסייעת גם בפירוק חומצות אמינו. חומצות אמינו הן אבני הבניין של החלבון, ובלעדיהן הגוף שלנו לא יכול לייצר חלבונים חדשים. חומצה פולית גם עוזרת ליצור תאי דם אדומים חדשים, החיוניים למחזור חמצן תקין בכל הגוף.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

חומצה פולית היא חלק חשוב של תזונה בריאה עבור כולם, אבל מאז זה כל כך חשוב עבור נשים בהריון, מומלץ כי הם מקבלים 400 מק"ג של חומצה פולית מדי יום. ניתן להשיג זאת באמצעות מזון או באמצעות תוסף. נשים בהריון או מתכננים להיכנס להריון תמיד צריך לדבר עם הרופא שלהם לפני נטילת כל סוג של תוספת.

חומצה פולית היא חומר מזין חשוב המסייע לגוף ליצור ולשמר תאים בריאים. בלי זה, הגוף שלנו לא יכול לתפקד כראוי, ולכן חשוב לוודא כי התזונה שלנו מכילים מספיק של מזין חשוב זה.

איזה סוג חומצה פולית מומלצת

בהתבסס על תוצאות החיפוש, מומלץ ליטול תוספי חומצה פולית עם ויטמין B9 במהלך ההיריון לתמיכה בהתפתחותו הבריאה של העובר, שכן מחסור בחומצה פולית עלול לגרום למומים מולדים שונים, בעיקר במוח ובחוט השדרה. חומצה פולית, הידועה גם בשם ויטמין B9, חשובה לייצור תאי דם במח העצם ולהתפתחות ותפקוד תקין של תאי עצב במערכת העצבים המרכזית.

ישנם סוגים שונים של תוספי חומצה פולית זמינים, אך תוסף חומצה פולית של סולגאר מתאים לצמחונים, טבעונים ולבעלי אי סבילות לגלוטן. התוסף גם כשר, לא GMO, ומספק 400 מק'ג של חומצה פולית איכותית לקפסולה. חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות כדי לקבוע את המינון המתאים ואת סוג תוסף החומצה הפולית שיש ליטול בהתבסס על הצרכים האישיים וההיסטוריה הרפואית.

חומצה פולית כמות מומלצת

חומצה פולית היא ויטמין בסוגיית בעלת חשיבות רבה לפני ובמהלך ההריון. מומלץ להתחיל לקחת חומצה פולית לפחות שלושה חודשים לפני ההיריון ולהמשיך בכך עד ללידה. נשים בסיכון נמוך צריכות לקחת 400 מק"ג ביום, ואצל נשים בסיכון גבוה קובע את המינון הרופא המטפל.

ישנם מזונות המכילים חומצה פולית, וכדאי להכילם בתזונה כמו עלי ירקות כהים, עדשים ופול]. כמובן, חשוב לציין כי ייתכן כי כמות החומצה הפולית במזון אינה מספיקה ולכן מומלץ לקחת תוספי ויטמין.

5 חומצות פולית מומלצות

הטוב ביותר בסך הכל: NOW Foods

NOW Foods, Folic Acid, 800 mcg, 250 Tablets
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
חומצה פולית היא חלק מהוויטמינים של קומפלקס B החיוניים לגוף בריא. תוסף התזונה של Now Foods Folic Acid 800 מק'ג 250 כרטיסיות הוא מקור מצוין לחומצה פולית, כאשר כל טבליה מספקת 800 מק'ג חומצה פולית ו-25 מק'ג של ויטמין B-12 כציאנוקובלמין. המוצר הינו פורמולה צמחונית ואינו מכיל שמרים, חיטה, סויה, גלוטן, סוכר, מלח או חלב. על פי תיאור המוצר, לטבליה מובטחת עוצמה מלאה.

סוונסון ויטמין B חומצה פולית 800 מק'ג קפסולה 250 קראט היא עוד תוסף תזונה מצוין המספק 800 מק'ג חומצה פולית ו-25 מק'ג של ויטמין B-12 כציאנוקובלמין למנה. המוצר מתאים לאנשים בני 18 ומעלה. הקפסולה גם נקייה מאלרגנים נפוצים רבים כגון חיטה, גלוטן, סויה, חלב, ביצה, דגים, רכיכות או מרכיבי אגוזי עץ.

מומלץ לקחת את Now Foods Folic Acid 800 mcg 250 כרטיסיות כתוסף תזונה פעם ביום עם הארוחה. כמו בכל תוסף תזונה, מומלץ להתייעץ עם רופא לפני השימוש, במיוחד לנשים בהריון או מניקות או לאנשים הנוטלים תרופה כלשהי . המוצר גם לא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע כל מחלה.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

בסך הכל, תוספי Now Foods ו-Swanson ויטמין B חומצה פולית 800 מק'ג הם מקורות מצוינים לחומצה פולית וויטמין B-12 לתמיכה ברמות הומוציסטאין בריאות תקינות. התוספים ידידותיים לצמחוניים, ואינם מכילים הרבה אלרגנים נפוצים. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם רופא לפני השימוש, במיוחד לנשים בהריון או מניקות או לאנשים הנוטלים תרופה כלשהי.

לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


Jarrow Formulas, Methyl Folate

Jarrow Formulas, Methyl Folate,
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
Jarrow Formulas Methyl Folate הוא תוסף תזונה המספק צורה פעילה ביותר של פולאט, ויטמין החיוני למערכת עצבים בריאה, לתפקוד תקין של המוח וליצור של DNA ו-RNA. מוצר זה מבוסס על מחקר מדעי חזק וכולל נוסחה טכנולוגית ממתינה לפטנט המבטיחה יציבות וזמינות ביולוגית מוגברת.

תוספת עם 5-MTHF, הצורה הפעילה ביולוגית של פולאט, עדיפה מאוד מכיוון שלגוף יש יכולת מוגבלת להפוך חומצה פולית סינתטית לצורה הפעילה. Jarrow Formulas Methyl Folate מספקת נוסחה חכמה המבטיחה שתקבל את מלוא התועלת של ויטמין חיוני זה. לקוחות דירגו מוצר זה גבוה בשל הלוזנטים הקלים לשימוש וכושר הספיגה הגבוה שלו.

בנוסף, ללקוחות יש אפשרות לחסוך עד 15% על משלוחים חוזרים של Jarrow Formulas Methyl Folate, והחברה מציעה שירות תזכורת נוח כדי להבטיח שללקוחות לעולם לא ייגמר התוסף החיוני הזה [2]. Jarrow Formulas Methyl Folate מדורג גבוה גם בזכות התמורה שלו לכסף, בליעה קלה וכושר ספיגה גבוה. בסך הכל, Jarrow Formulas Methyl Folate היא בחירה חכמה לכל מי שמחפש להשלים את התזונה שלו עם ויטמין חיוני זה בצורתו הפעילה מבחינה ביולוגית.

לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


21st Century Folic Acid 400 mcg Tablets

21st Century Folic Acid 400 mcg Tablets
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
טבליות חומצה פולית של המאה ה-21 400 מק'ג הן דרך משתלמת ויעילה להשלים את הצריכה היומית של חומצה פולית. חומצה פולית היא ויטמין B חשוב התומך בבריאות הלב ומסייע במניעת מומים מולדים של המוח וחוט השדרה אצל תינוקות כאשר נלקחים על ידי נשים בהריון. כל בקבוק מכיל 250 טבליות, שזה ערך נהדר ב-$4.99 בלבד באמזון.

טבליות אלו קלות לבליעה, מה שהופך אותן לתוספת נוחה לשגרת היומיום שלך. הם נרכשים לעתים קרובות יחד עם תוספי מזון אחרים כמו B-12 ו-Iron, שניתן למצוא גם מאותו מותג. חשוב לציין שהערך היומי המומלץ של חומצה פולית לא יעלה על 250% או 1,000 מק'ג, לכן הקפידו לעקוב בקפידה אחר הוראות המינון.

בסך הכל, טבליות חומצה פולית של המאה ה-21 400 מק'ג הן דרך משתלמת ויעילה להשלים את הצריכה היומית של חומצה פולית. הם קלים לבליעה, מגיעים בגודל רב, ויכולים לעזור לתמוך בבריאות הלב ולמנוע מומים מולדים. רק הקפד לעקוב אחר הוראות המינון בקפידה ולא לחרוג מהערך היומי המומלץ.

לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


Solgar, Folate, 400 mcg, 250 Tablets

Solgar, Folate, 400 mcg, 250 Tablets
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
סולגאר פולאט, 400 מק'ג, 250 טבליות הוא תוסף תזונה המספק כמות מספקת של חומצה פולית לשמירה על בריאות טובה, במיוחד אצל נשים. על פי מחקר, צריכה נאותה של חומצה פולית יכולה להפחית את הסיכון למומים מולדים אצל תינוקות. התוסף מגיע בבקבוק של 250 טבליות וניתן לרכישה באינטרנט או בחנויות.

Solgar Folate, 400 מק'ג, 250 טבליות הוא מוצר שאינו GMO, טבעוני וללא גלוטן שנועד לקדם את בריאות הלב, מערכת עצבים בריאה ותמיכה טרום לידתית. כל טבליה מכילה 400 מק'ג חומצה פולית, השווה ל-100% מהערך היומי המומלץ (DV). חשוב לציין שצריכת חומצה פולית לא תעלה על 250% מה-DV (1000 מק'ג).

בסך הכל, סולגאר פולאט, 400 מק'ג, 250 טבליות הוא תוסף תזונה אמין המספק את הערך היומי המומלץ של חומצה פולית בצורת טבליות נוחה. זה מתאים לאנשים העוקבים אחר דיאטה טבעונית או נטולת גלוטן ומחפשים לשמור על בריאות הלב, מערכת העצבים והבריאות לפני הלידה. עם זאת, חשוב לעקוב אחר השימוש המוצע ולא לחרוג מהצריכה היומית המומלצת של חומצה פולית כדי למנוע השפעות שליליות על הבריאות.

לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


Nature Made, Folic Acid, 400 mcg, 250 Tablets

Nature Made, Folic Acid, 400 mcg, 250 Tablets
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
Nature Made Folic Acid 400 מק'ג מכיל ויטמין B חשוב לנשים בגיל הפוריות ולנשים בהריון. תוסף חומצה פולית ללא גלוטן ללא תוספת צבע, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים וללא חומרים משמרים. חומצה פולית, המכונה גם חומצה פולית ממקורות תזונתיים, מסייעת לתמוך בתפקוד מערכת העצבים. תוסף פולאט זה ממלא גם תפקיד קריטי בהתפתחות תקינה של מערכת העצבים של התינוק.
חומצה פולית מספקת בתזונה בריאה עשויה גם להפחית את הסיכון של אישה ללדת ילד עם מום בצינור העצבי. מבוגרים נוטלים אחת מטבליות תוספי התזונה הללו חומצה פולית מדי יום עם מים וארוחה. תוספי Nature Made הם איכותיים שאפשר לסמוך עליהם. USP בדקה ואימתה מרכיבים, עוצמה ותהליך ייצור. USP קובע סטנדרטים רשמיים לתוספי תזונה. בקר באתר המאומת של USP למידע נוסף. *מבוסס על סקר של רוקחים הממליצים על ויטמינים ותוספי תזונה ממותגים.
בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *