איזה ויטמינים אסור לקחת עם קפה

קפה

קפה הוא שתייה המאופשרת לאנשים להתחיל את היום עם הרגשה של אופטימיות ואנרגיה. עם זאת, ישנם מספר ויטמינים שעשויים לגרום לחוויות לא טובות לאנשים כאשר נשתייכים עם קפה. במאמר זה, נדון בויטמינים אסורים לקחת עם קפה ומדוע הם חשובים לזהיר מפנייהם.

המרכיבים החשובים של קפה

קפה מכיל מספר של מרכיבים החשובים כגורמים למרגשות ולאנרגיה. המרכיבים החשובים של קפה כוללים קאפצ'יינון, מגניית אנטי וירוקרום, ופוליפזריות לבעיות הלב והעיניים.

הויטמינים האסורים לקחת עם קפה

מולטי ויטמין מומלץ

כשמדובר בהפקת המרב מכוס הקפה היומית שלך, חשוב להיות מודעים לאילו ויטמינים אתה צריך ולא צריך לשלב עם מנת הקפאין היומית שלך. בעוד כמה ויטמינים יכולים למעשה לשפר את היתרונות הבריאותיים הכלליים של הקפה שלך, אחרים יכולים לנטרל את ההשפעות ואפילו לגרום נזק לגוף שלך. הנה מבט מהיר על ויטמינים אתה צריך להימנע בעת שתיית קפה.

ויטמין C הוא חומר מזין חשוב המסייע להגביר את המערכת החיסונית שלך ולקדם את הבריאות הכללית. עם זאת, בשילוב עם קפה, ויטמין C יכול להפחית את האפקטיביות שלו ואפילו לגרום לקלקול קיבה. ויטמין C רגיש במיוחד לחום, כך שאם אתה מוסיף חלב או שמנת לקפה שלך, עדיף להימנע ויטמין זה לגמרי.

ויטמין B12 הוא עוד מזין חשוב המסייע לתמוך בתפקוד העצבים והמוח בריא. בעוד ויטמין זה חשוב לבריאות הכללית, זה יכול להיות פחות יעיל כאשר נלקח עם קפה. קפאין יכול להפחית את ספיגת ויטמין B12, מה שהופך אותו פחות יעיל עבור הגוף שלך.

סידן הוא מינרל חיוני לעצמות חזקות ולשיניים, והוא חשוב גם לבריאות הלב. למרבה הצער, קפה יכול להפחית את ספיגת הסידן, ולכן עדיף להימנע ויטמין זה בעת שתיית כוס הבוקר שלך של ג 'ו.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

ברזל הוא חומר מזין חשוב לדם בריא, והוא הכרחי לייצור אנרגיה בגוף. למרבה הצער, קפה יכול להפחית את ספיגת הברזל, ולכן עדיף להימנע ויטמין זה בעת שתיית הקפה שלך.

ויטמין A חשוב לראייה בריאה, אך בשילוב עם קפה הוא יכול להפחית את יעילותו. ויטמין A רגיש לחום, וכאשר מחומם הוא יכול להיות פחות יעיל.

ויטמין E הוא נוגד חמצון המסייע להגן על הגוף מפני רדיקלים חופשיים, אבל כאשר נלקח עם קפה זה יכול להפחית את האפקטיביות שלה. קפה יכול לחסום את הספיגה של ויטמין E, מה שהופך אותו פחות יעיל עבור הגוף שלך.

לבסוף, כשמדובר נטילת ויטמינים עם הקפה שלך, חשוב לזכור כי עדיף להימנע נטילת כל ויטמין רגיש לחום. קפאין הוכח כמפחית את הספיגה של ויטמינים מסוימים, ולכן עדיף להימנע משילוב זה בעת שתיית הקפה שלך.

על ידי כך שתהיו מודעים לאילו ויטמינים להימנע בעת שתיית קפה, תוכלו להבטיח שאתם מפיקים את המרב מכוס הקפה היומית שלכם. אז בפעם הבאה שאתה הולך לתפוס קפה הבוקר שלך, לזכור לדלג על הוויטמינים ולהפיק את המרב של מנת הקפאין שלך.

לסיכום

חשוב להיות מודעים ויטמינים כי לא צריך לקחת עם קפה. קפאין יכול להיות בעל השפעה שלילית על ספיגת ויטמינים ומינרלים מסוימים, ולכן עדיף להימנע מנטילת מולטי ויטמינים, ברזל, סידן, בורון ומגנזיום עם קפה. בנוסף, כמה ויטמינים ומינרלים לא צריך לקחת יחד, ולכן חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני נטילת כל תוספי עם קפה.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *