מהם תוספי תזונה הכי טהורים?

3 התוספים הטהורים המובילים

Last Updated on ספטמבר 5, 2022 by admin

אתה יכול להיות ספורטאי תחרותי, גריסה לקיץ או שאתה פשוט מחפש לשפר את מחסנית האימון שלך כדי לשפר את ביצועי השיא שלך. האם אי פעם נחשב טהור, מוצרים ממוקדים?

עבור רובנו, אנחנו לא בהכרח רוצים לחשוב על כל מרכיב בתוספי התזונה שלנו, אנחנו רוצים מוצר 'שקע של כל המקצועות' שמתקתק את כל הקופסאות. אבל, אם אתם מחפשים גישה ממוקדת שבה יש לכם שליטה מוחלטת על כמה ומה בדיוק אתם צורכים, אז אולי הגיע הזמן לשקול תוספי תזונה טהורים.

בין אם אתם מחפשים לשפר את העוצמה ולסייע בהתאוששות עם קריאטין, לשפר את זרימת הדם עם L-Citrulline או לסייע באובדן שומן על ידי הוספת אצטיל לקרניטין לערימה שלכם, תבחינו בהבדל בביצועים ובתוצאות שלכם כשאתם בוחרים תוסף טהור וגולמי על פני תוסף מעורבב.

3 התוספים הטהורים המובילים:

  • קריאטין

אולי תוספת הידועה ביותר נחקר, קריאטין עובד כדי לשפר את הבריאות ואת התפקוד הספורטיבי במובנים רבים. הידוע ביותר כמובן הוא בניית שרירים אשר הוא עושה על ידי הגברת היכולת שלך להתאמן במשך זמן רב יותר ובעוצמה גבוהה יותר.

קריאטין גם מסייע בהתאוששות השרירים ומונע כאב בנוסף הוא מפחית את התמוטטות השרירים, כך שתהיה בדרכך לכושר, חוצץ אותך בזמן קצר בכלל. החלק הטוב ביותר הוא כי היתרונות של קריאטין חלים על חובבי כושר נלהבים, ספורטאים ומישהו רק מתחיל במסע הכושר שלהם.

כמו כן, קרא: כמה זמן פג התוקף של קריאטין?

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

  • אצטיל לקרניטין

אם אתם מחפשים לרדת במשקל ולתמוך תפקוד המוח שלך באותו זמן, תוספת nootropic הזה הוא פנינה אמיתית. ALCAR מגביר את רמות האנרגיה הפיזית והמנטלית שלך, משפר את התפקוד הקוגניטיבי, מוריד דלקת ומגביר את המיקוד המנטלי.

בעוד ALCAR שימש בקהילת פיתוח גוף במשך שנים, יש מדע אמיתי כדי לתמוך בטענות כי זה יכול לשרוף שומן ולעזור להאיץ את ההתאוששות. בשורה התחתונה, ALCAR היא תוספת נהדרת לשגרת התוספת היומית שלכם!

  • L-Citrulline

זה חומצת אמינו חכם נמצא לראשונה אבטיח ובעוד הגוף שלך יכול לייצר חלק ממנו בכוחות עצמו, הוספת תוסף L-Citrulline טהור פירושו העלאת רמות הגוף שלך, כך האפקטיביות שלה מוגברת.

L-Citrulline מגביר את ייצור תחמוצת החנקן בגוף שלך אשר מסייע העורקים שלך להרחיב ולכן לשפר את זרימת הדם בגוף שלך. זה עשוי לעזור להוריד את לחץ הדם ולהגדיל את תכולת החמצן בשרירים שלך, ומאפשר לך להגדיל את הביצועים והסיבולת שלך.

עוד ב OFI:

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *