סוגי התוספים הטובים ביותר לחובבי ספורט

סוגי התוספים ממולצות

Last Updated on ספטמבר 5, 2022 by admin

אם אתם מחפשים מידע שימושי על איזה סוג של תוספי מזון אתה צריך בזמן שאתה בונה את הגוף שלך או עובד קשה על הכושר שלך, זה המקום הנכון להסתכל. אבל ממש בתחילב, כדאי להזכיר כי האפקטיביות של טיפים אלה יהיה תלוי במספר גורמים, הכולל את סוג, תדירות ומשך פעילות גופנית וגם על הגנטיקה. כמו כן, טיפים והצעות או סוג של תוספי מזון שניתנו להלן רחוקים מלהיות אוסף ממצה והם בשום אופן לא נועדו לשמש תחליף מרשמים ספציפיים למקרה. אתה יכול להתחיל מכאן ולאחר מכן להתייעץ עם מומחים כדי לבחור את הטוב ביותר עבורך.

1. חלבונים: הדבר הזה לא צריך היכרות, במיוחד עבור אנשים הקשורים לפעילות גופנית קפדנית. חלבונים הם כמו מזון בסיסי עבור בוני הגוף, כמו הפיתוח של השרירים והמוח תלוי במידה רבה על צריכת מאוזנת של חלבונים. ישנם סוגים שונים של תוספי חלבון זמינים בשוק ואת החומרים שלהם משתנים בהרכב על פי המטרה המיועדת. כפי שאי אפשר לדעת את המטרה הספציפית שלך, סוג המלצת המינון מסתכם ברמה האישית. הבחירה עשויה להיות תלויה גם אם אתה טבעוני או לא ויש כמעט אותו מספר של תוספי חלבון עבור שני הסוגים.

2. חומצות שומן אומגה: זה ידוע גם יש השפעה חיובית על מבנה המוח, תפקוד ומצבי רוח. ממוצע של 3 גרם עד 6 גרם מתאים לרוב האנשים ואת הצריכה של המינון היומי תלוי צריכת דגים ומקורות אחרים של חומר מים מזינים זה.

3. גלוטמין: אם אתה רוצה לצרוך אותו באופן בלעדי, ללא חומצות אמינו אחרות, המינון הנכון יהיה 2 גרם עד 2.5 גרם עבור מגרה הורמוני גדילה. עם זאת, כאשר נצרך עם חומצות אמינו אחרות לצורך חידוש האחסון מדולדל להחלמת רקמות שריר קרוע במהלך אימונים, המינון הנכון הוא 5 גרם עד 10 גרם. זה גם עוזר בצמיחה של רקמות שרירים.

4. קריאטין: זול, זמין באופן נרחב והוכח מדעית להיות בריא, סוג זה של תוסף מספק אנרגיה בשפע עבור הרמת משקולות כבדה. עם זאת, ישנן צורות מתכלות שונות עם מגוון רחב של מינון ולכן אתה צריך להתייעץ עם מומחה כדי לקבוע את המינון הנכון בשבילך.

5. גלוקוזאמין: זמין בצורת נוזל, כמוסה ואבקה, גלוקוזאמין הוא תוסף נהדר לשיפור הגמישות של הגוף שלך ואת טווח התנועות שאתה יכול לבצע. עבור רוב האנשים, המינון היומי המרבי הוא 4 גרם והמינימום הוא 1.5 גרם.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

6. חומצות אמינו מסועפות שרשרת: ידוע גם בשם BCCAs, זה כולל ולין, לאוצין ואיזולוצין. אלה חיוניים להתאוששות מעייפות ואובדן חומרים מזינים במהלך האימונים וגם לעזור מאוד לצמיחה וחיזוק של השרירים. היחס האידיאלי צריך להיות 1:3:1, עם מינימום של 3 גרם של לאוצין למנה.

כמו כן, קרא:

7. חומצה לינולאית מצומדת: זה יכול להיות גם תוסף נהדר לתיקון רקמות שריר קרועות ופגומות. בדרך כלל, 4 גרם יספיק וזה לא גורם להפרעה בשינה אם נלקח מאוחר ביום.

עוד ב OFI: היתרונות הבריאים והשימוש הנכון בקפאין טהור בבניית הגוף

לכן, בדיון לעיל, אתה צריך לקבל מושג הוגן על הסוגים החשובים ביותר של תוספי תזונה שיכולים לשמש תזונה ספורט וגם כמו תוספי הרזיה, במיוחד אם אתה רודף אימון כושר תחת מדריך כושר מסוגל. במאמר הבא, ייתכן שתקבל מידע על כמה קצת קצת אבל סוגים שימושיים מאוד של תוספי מזון כדי להשיג את יעדי הבריאות שלך.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *