תסופי התזונה הטובים ביותר עבור קרוספיט

תסופי התזונה לקרוספיט

Last Updated on מרץ 6, 2023 by admin

קרוספיט הוא ללא ספק אחד מענפי הספורט התובעניים המטבולית הקשים ביותר הן בזירה המקצועית והן בזירה החובבנית, כך שאין זה מפתיע שמשחקי קרוספיט מתייגים את הזוכה בכל שנה כגבר / אישה החזקים ביותר על פני כדור הארץ. זה באמת ספורט מפרך.

קרוספיט, המפעיל שילוב של חוזק, כוח, הרמה אולימפית, התעמלות ותפוקת אירובי גבוהה, הוא הספורטאי השלם, הדורש רמה קיצונית של רכישת מיומנות בשילוב עם יכולת אתלטית עליונה.

הגוף משתמש בשלוש מערכות אנרגיה עיקריות לביצועי פעילות גופנית, כאשר אלה הם:

  • ATP-CP: אנאירובי (ללא חמצן)
  • חומצה לקטית גליקוליטית: אנאירובי (ללא חמצן)
  • אירובי

אירועים הנתמכים על מערכת ATP-CP מסתמכים אך ורק על זרחן לדלק, בעוד שאירועים גליקוליטיים מסתמכים על חילוף חומרים של פחמימות או גלוקוז ולבסוף המערכת האירובית יכולה לנצל הן פחמימות והן טריגליצרידים מאוחסנים (שומנים בתוך השריר) לייצור אנרגיה.

בידיעה זו, אנו יכולים להכין עם אמצעים תזונתיים מתאימים ניצול דיאטה כי הוא היעיל ביותר עבור סגנון זה של פעילות גופנית, אלא גם תוספי כדי להבטיח ביצועי שיא הוא בר השגה התאוששות היא אופטימלית.

5 תסופי התזונה המובילים לספורטאי קרוספיט:

חלבון מי גבינה

Optimum Nutrition Gold Standard Whey
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
תמיכה בתיקון שרירים והתאוששות. חלבון מי גבינה הוא מקור חלבון באיכות גבוהה שניתן לנצל כדי לחזק את התזונה שלך כדי להבטיח התאוששות שרירים אופטימלית מושגת.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

על ידי הבטחת צריכת החלבון היומית שלך תואמת את הסף הזה, ספורטאי קרוספיט יוכל למקסם את תיקון השרירים, לחדש תאים תלויי חומצות אמינו ולהבטיח שהם מונעים כל סיכון פוטנציאלי לאובדן שרירים גם כן.

סה"כ דרישות צריכת חלבון יומיות:
סה"כ דרישות צריכת חלבון יומיות:
1.8-2.2 גרם חלבון לק"ג של מסה רזה לנשים
2.2-2.7 גרם חלבון לקילוגרם מסה רזה לגברים


בטא אלנין

Primaforce, Beta-Alanine, Unflavored
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
תוספי בטא-אלנין הוכח להגדיל את הסף לקטי של הפרט, בעצם לספק להם את הפלטפורמה לעבוד קשה יותר במשך זמן רב יותר. בטא אלנין היא חומצת אמינו מגבילת קצב האחראית הבלעדית לעלייה של קרנוסין דיפפטיד תוך שרירי, האחראי על שיפור היעילות של הסרת יונים מימן רעילים המצטברים במהלך פעילות גופנית כתוצאה מחומצה לקטית.

על ידי הגדלת קרנוסין תוך שרירי, בטא אלנין משפר את יכולת הגוף לעבוד בעוצמה גבוהה מהרגיל מבלי לגרום לעייפות גליקוליטית מלאה.

יש ליטול 4 גרם בטא-אלנין מדי יום למשך שבועיים לפחות לפני אירוע, רצוי עם מקור מזון כדי לשפר את הזמינות הביולוגית.


קראטין

Muscletech, Essential Series, Platinum 100% Creatine
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
קריאטין היא חומצה חנקנית מסונתזת באופן טבעי האחראית לאחסון זרחן בשריר, וכתוצאה מכך עלייה בכוח ובתפוקת הכוח במהלך אירועי אינטנסיביות מקסימלית שנמשכים פחות מ -10 שניות.

באמצעות תוסף קריאטין, ברגע שהשריר הופך רווי בזרחן (>2 שבועות של צריכה יומית) אדם יכול לצפות שיהיה לו יותר כוח במעלית ועשוי לייצר יותר כוח.

יש לצרוך 5 גרם ביום עם מקור חלבון או פחמימות כדי לקצור את היתרונות של קריאטין, אשר הוכח כיעיל >90% מהמשתמשים לשיפור כוח ותפוקת החשמל תוך שבועיים מהצריכה.


כורכומין

Jarrow Formulas, Curcumin
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
כורכומין הוא המרכיב הפעיל של כורכום, עם זאת, זה לא אומר שאתה יכול לקבל את המינון הפעיל שלך של כורכומין באמצעות צריכת כורכום תזונתי, כמו הן הטוהר שלה הזמינות הביולוגית נמוכים מאוד כאשר נצרך דרך הפה.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

בהתחשב באופי הטעינה של המפרקים הקיצוני של קרוספיט, כורכומין מציע לספורטאי את היכולת להתאושש מהר יותר עקב ירידה בדלקת וחזרה מהירה יותר לביצועים עקב הקלה בכאב ועוד יתרונות. הקפד לקחת כורכומין שלך עם מזון כפי שהוא יכול להיות מלחיץ על מערכת העיכול שלך.


שמן דגים

California Gold Nutrition, Omega-3
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
שמן דגים הוא ההתייחסות הגנרית המשמשת כאשר דנים בחומצות שומן חיוניות DHA (docosahexaenoic) ו- EPA (איקוסאפנטאנוי), הנמצאים באופן טבעי במקורות דגים באיכות גבוהה, כמו גם זרעים כגון זרעי פשתן. שמן דגים ערימות היטב עם כורכומין, ולכן אני ממליץ לקחת אותם יחד הוכח לשפר את מצב הרוח, ביצועים קוגניטיביים ועלול להפחית דלקת מערכתית, כמו גם שיפור פרופילי השומנים בדם.

שימוש תוסף שמן דגים כספורטאי קרוספיט עשוי לעזור עם הלך הרוח, לשפר את היתרונות של כורכומין, להפחית דלקת מערכתית וגם יעזור לשמור על פרופיל שומנים בדם בריא כדי להבטיח חסינות נשארת חזקה.


עוד ב OFI:

הערות אחרונות

בין אם אתה מתחרה קרוספיט פנאי או ספורטאי מקצועי, הבנת מספר החומרים המזינים שהגוף שלך דורש לביצועים אופטימליים היא קריטית כדי להבטיח שתוכל להוציא את המיטב מהאימונים שלך.

מקסום ההכשרה באמצעות תזונה הוא בעל חשיבות עליונה, אולם ניצול פרוטוקול התוסף הנכון שנועד לחזק את התזונה שלך כמו 5 המוצרים לעיל, יעזור לייעל את הביצועים, ההתאוששות והרווחה.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *