מינון מגנזיום- והאם תוספי מזון בטוחים לנטילה?

מינון מגנזיום

השגת המינון הנכון של מגנזיום היא קריטית לגוף בריא. תוסף מגנזיום יכול לעזור לך להגיע ליעד זה, אז אולי אתה תוהה אם תוספי מינרלים בטוחים. מגנזיום יכול להגיע מהמזון שאנו אוכלים ומתוספים. נסקור מפורט את דרישות המינון, כמו גם עד כמה בטוח לקחת אותן.

מינונים מומלצים של מגנזיום
המינון והצריכה המומלצים של מגנזיום תלויים בגיל ובמין שלך. הטבלה שלהלן מפרטת את הצריכה המתאימה (AI) ואת הכמות המומלצת לתזונה (RDA) של תוספי מגנזיום.

מינון מגנזיום

ככל שאנו מתבגרים, אנו דורשים מינון גבוה יותר של מגנזיום, בעוד שצריכת המגנזיום המומלצת מגיעה לשיא בגיל 14-18 לנשים, היא הגבוהה ביותר עבור גברים מעל גיל 31.

הילחם במחסור במינון המגנזיום הנכון

מחסור במגנזיום יכול לגרום לתסמינים רבים בגוף, כולל:

שינה לקויה – מגנזיום עשוי לעזור לך להירדם. המשמעות היא שמעט מדי מגנזיום עלול לגרום לכך שלא תצליחו לישון.
עייפות – הפרעות שינה עלולות לגרום לך לתחושת עייפות ועייפות לאורך כל היום. המינון האופטימלי של מגנזיום יכול לעזור לך להירדם ולהילחם בעייפות!
קצב לב מוגבר – על ידי סיוע להרפיית השרירים, מגנזיום ממלא תפקיד חשוב בתפקוד הלב. עם המחסור שלו, אתה עלול לחוות דופק לא סדיר.
הקפדה על מינון נכון של מגנזיום בכל יום תעזור לך להימנע מסימנים אלו של מחסור במינרלים. עם הרמות הנכונות של מגנזיום, תקבלו גם יתרונות בריאותיים רבים.

7 יתרונות של תוספי מגנזיום

כאשר נוטלים את המינון האופטימלי של מגנזיום עם תוספי מגנזיום כלוריד, אתה עשוי לחוות את היתרונות הבאים:

הגדלת מינון המגנזיום – הגדלת רמות המגנזיום היא אחד היתרונות של נטילת תוספי מזון. כל סוג של תוסף יכול לעבוד לקראת הגעה למינון המגנזיום האידיאלי.
עוזר לישון – נטילת המינון האידיאלי של מגנזיום כתוסף שינה יכולה לעזור לך להגיע לשינה טובה ונינוחה יותר.
מגביר את רמות האנרגיה – הגבר את רמות האנרגיה שלך באופן טבעי עם צריכה נכונה של מגנזיום במקום להגיע למשקאות אנרגיה. מגנזיום פועל כתוסף אנרגיה, יחד עם B12.
מקדם את התאוששות השרירים – על ידי הרפיית השרירים, מגנזיום ממלא תפקיד חשוב בהתאוששות ספורטיבית. לכן נטילת המינון האופטימלי של מגנזיום חשובה במיוחד עבור ספורטאים.
תומך בבריאות הלב – על ידי עבודה לתמיכה בשרירי הלב, צריכה יומית נכונה של מגנזיום יכולה לסייע בתמיכה בבריאות הלב התקינה.
משפר את מצב הרוח – מינון נכון של מגנזיום יכול לשפר את מצב הרוח. וויסות הסרוטונין, הורמון ה'הרגשה טובה', אומר שאתה יכול לנצח את הבלוז החורפי.
קל להשלים – השגת המינון המרבי של מגנזיום אינו דורש מאמץ רב בעת שימוש בתוספי מזון מקומיים. קרמים, פתיתי רחצה ועוד העשויים עם המגנזיום הטהור של Zechstein מקלים עליך לשלב את המינרל הזה בשגרת היומיום שלך.

כמו כן, לקרוא: מגנזיום ציטראט לעומת תרכובות מגנזיום אחרות

כיצד להגדיל את מינון המגנזיום שלך

צריכת מגנזיום הכרחית לשמירה על תפקוד תקין של גופנו. אתה יכול להגדיל את צריכת המגנזיום היומית שלך באמצעות תזונה ותוספי מזון, כולל:

תרסיסי מגנזיום
פתיתי אמבט מגנזיום
קרמים וקרמים מגנזיום
שמן מגנזיום
תרד
זרעים ואגוזים
אבוקדו
חלב
דגים כמו סלמון

האם זה בטוח לקחת תוספי מגנזיום?

כן, מגנזיום בטוח לקחת. למעשה, זהו אחד משבעת המינרלים החיוניים שהגוף שלנו צריך בכמויות גדולות מספיק כדי לתפקד כראוי. בלעדיו אנו יכולים לפתח מחסור ולכן חשוב כל כך לשמור על צריכה יומית של מגנזיום.

נטילת תוספי מגנזיום בטוחה כל עוד אינך חורגת מהמינון המומלץ לגילך. מינונים מומלצים אלה מפורטים להלן ובטבלה לעיל.

אם יש לך מצב רפואי, תמיד כדאי לבדוק עם הרופא שלך כדי לראות אם אתה יכול להתחיל לקחת תוספים.

האם זה בטוח לקחת תוספי מגנזיום כל יום?

כן, כל עוד אתה עומד בקצבה היומית המומלצת שנקבעה על ידי משרד הבריאות הממשלתי.

לגברים מבוגרים מומלץ 300 מ'ג בכל יום ולנשים בוגרות בסביבות 270 מ'ג (אלא אם כן הם בהריון, כאשר המינון המומלץ עולה ל-400 מ'ג עבור תוספי טרום לידתי). לא מומלץ ליטול יותר מ-400 מ'ג מגנזיום ליום. עבור ילדים, המינון נמוך בהרבה.

ראוי לציין כי מינוני מגנזיום אלו חלים רק על תוספי מזון דרך הפה (כגון טבליות). למגנזיום טרנסדרמלי המוחל ישירות על העור אין גבול עליון.

האם מותר ליטול מגנזיום בהריון?

כן, זה בטוח לקחת מגנזיום במהלך ההריון. אין ראיות מדעיות המצביעות על סיכונים כלשהם הקשורים בנטילת מגנזיום כתוסף במהלך ההריון או מאוחר יותר כתוסף בזמן הנקה. אתה יכול לקחת תוספי מזון כדי לתמוך בהריון בריא, מההריון ועד לאחר הלידה.

למעשה, הצריכה היומית המומלצת של מגנזיום לנשים בהריון עולה מ-375 מ'ג ל-400 מ'ג עבור תוספי מזון דרך הפה. שוב, אין צריכה מקסימלית למגנזיום טרנסדרמלי.

האם אתה יכול לקחת יותר מדי מגנזיום?

כיום יש מעט עדויות קליניות לכך שצריכת מגנזיום גבוהה לטווח ארוך עלולה להזיק.

קיימת אפשרות שלנטילת מינונים גבוהים במיוחד של מגנזיום עלולה להיות כמה תופעות לוואי מזיקות. אבל אם אתה מקפיד על 400 מ'ג או פחות ליום של מינרלים דרך הפה, אז לא אמורה להיות בעיה. נטילת מינון זה אינו מומלץ אלא אם כן אתה נמצא בפיקוח רפואי.

אם אתה בריא, לא סביר שתקבל עודף מגנזיום מהמזון, מכיוון שהכליות נפטרות מעודפי מגנזיום בשתן.

האם יש תופעות לוואי של מגנזיום?

ישנן כמה תופעות לוואי נדירות מלקיחת מינרל זה, אם כי אין סיכוי שאלו יתרחשו אם מגנזיום נלקח במינון הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.