חטיפים עשירים בחלבונים הטובים ביותר כדי לשמור אותך שבע בין הארוחות, על פי דיאטנים

חטיפים עשירים בחלבונים

חשבתי שאעשה פוסט 'מהנה' יותר כדי לקחת הפסקה מהפוסטים המדעיים וניתוח המוצרים. במאמר זה אני הולך לתת לך רעיונות לחטיפים עתירי חלבון, שבתקווה תוכל לשלב בתזונה שלך. אני יודע שלא תמיד קל להשיג מספיק חלבון וחטיפים לאורך היום יכולים לעזור.

מדוע חלבון חשוב לחטיף?

חלבון הוא מוקד גדול עבור דיאטנים ואוכלים בריאים כי כאשר אתה כולל אותו בארוחה או חטיף, זה עוזר לך להרגיש שובע. וכל מזון שיכול לגרום לך להרגיש שובע יותר, ארוך יותר, מקבל אגודל למעלה.

אבל, האמת היא שאנחנו כמעט תמיד מקבלים מספיק חלבון אפילו בלי לנסות. בארץ, האישה הממוצעת אוכלת כ-73 גרם ליום, בעוד שהגבר הממוצע אוכל כ-105 גרם ליום. שתי הכמויות הללו חורגות מהצריכה המומלצת, ומכיוון שהגוף שלנו לא אוגר עודף חלבון – הוא מתפרק ומופרש אם הגוף אינו זקוק לו – אין להדגיש יתר על המידה אכילת חלבון בתזונה היומית.

במקום זאת, החוכמה היא לפזר חלבון לאורך היום ולשים לב לסוג החלבון שאתה צורך. בדרך כלל אנחנו אוכלים הרבה חלבון בארוחת הערב, אבל עדיף שתשלבו אותו בארוחות ובחטיפים במהלך היום. זה יעזור לך להרגיש שובע יותר בין הארוחות, והגוף שלך יוכל להשתמש בחלבון שאתה נותן לו בצורה יעילה יותר.

זה גם חיוני לזכור כי ישנם מקורות חלבון רבים זמינים. ארוחת הערב לא חייבת להיות סטייק גדול, וארוחת הצהריים לא חייבת להיות כריך עמוס בבשר. תשנה קצת דברים. אגוזים, פירות ים, מוצרי חלב, קטניות ואפילו דגנים מלאים הם כולם מקור טוב לחלבון, ולכולם יש יתרונות תזונתיים אחרים.

בכל מתכוני החטיפים הללו יש לפחות 5 גרם חלבון למנה! תהנה!

1. ביצים קשות

מי לא אוהב ביצים? בצחוק כמובן, אני מבין שאנשים רבים לא אוהבים ביצים, אבל אם כן, אין הרבה שיכולים לנצח ביצים קשות כחטיף. אתה יכול בקלות לבשל תריסר או שניים בתחילת השבוע וזה יחזיק לך לפחות שבוע. ביצים לא רק נהדרות לחלבון אלא גם למינרלים ושומנים איכותיים.

2. שקדים

חלבון האגוזים הטוב ביותר הוא שקד. אתה יכול לקבל אותם רגילים או לערבב אותם ולקבל אותם צלויים או מתובלים (רק שימו לב לסוכר לא רצוי). זה סופר נוח לאחסן אותם בעבודה ולקפיץ כמה מדי פעם במהלך היום.

3. חטיפי חלבון תוצרת בית

משהו שאני אוהב לעשות הוא להכין חטיפי חלבון בעצמי. זה נותן לי הזדמנות לגוון קצת, לחקור קצת יצירתיות ולקבל משהו טעים. אלה לא מאחסנים היטב תוך כדי תנועה, אבל כשאני בבית הם נהדרים.

4. שייק חלבון

זה לא יהיה אתר טוב מאוד על אבקת חלבון אם לא אכלול שייק חלבון ברשימה הזו. רק מנה אחת תביא לך יותר מ-20 גרם חלבון, ואם יש לך את זה בחלב לא רק שזה טעים כמו מילקשייק, עכשיו תקבל יותר מ-30 גרם חלבון ברוב המקרים. אם אתה מודאג לגבי ניידות אתה יכול לשמור אותם במיכלים נפרדים או לקבל בקבוק שייקר מיוחד עם תאים נפרדים לנוזל ולאבקה.

5. ביף ג'רקי

שמר את הטוב ביותר לסוף! ביף ג'רקי טעים נהדר (בתנאי שאתה לא צמחוני) ואתה יכול לקחת אותו לכל מקום. אם אתה קונה את זה בחנות אתה צריך לשים לב לתוספי הסוכר והמלח, אבל קצת מדי פעם זה נהדר לחיזוק חלבון. משהו שהתחלתי לעשות הוא להכין את הבשר שלי בבית, נסה את זה.

6. אדאמאמה צלויה

החטיף עתיר החלבון הזה הוא גם עשיר בסיבים, אני אוהב להחזיק אדמה צלוי יבש בהישג יד כי זה מקור חלבון מצוין שגם קל לאחסן אותו'. צלו את פולי הסויה בעצמכם או קנו אותם מוכנים ללעיסה – יש בהם כ-14 גרם חלבון לאונקיה (כשליש כוס).

קרא עוד: מקור הטוב ביותר לחלבון

בשורה התחתונה

חטיפי חלבון עתירי חלבון חשוב שיהיו בסביבה כאשר הרעב מכה בין הארוחות, מכיוון שהם שומרים אותך שבע ומרוצה.

בעוד שחטיפים רבים עלולים להיות לא בריאים, יש הרבה אפשרויות בריאות וניידות שתוכלו ליהנות מהן גם כשאתם מבולבלים בזמן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.