3 התוספים המובילים שיש לקחת לאחר HIIT

התוספים המובילים שיש לקחת לאחר HIIT

אין דבר טוב יותר מאשר לתדלק את גופך עם המזונות והתוספים הנכונים. האם אי פעם תהית מה אתה צריך לאכול אחרי פגישת HIIT? או שאתה צריך תוספת במקום? הנה 3 התוספים והמזונות המובילים שלי לאחר אימון HIIT קשה.

תוספי מזון לקחת לאחר HIIT

בואו נהיה כנים כאן. לפעמים לא יהיה לך מספיק זמן לבשל ארוחה לאחר פגישה. אז למה לא להוסיף את התוספת הנכונה לשייקר או לשייק שלך כדי לתת לך את כל היתרונות שאתה צריך כדי לחדש את הגוף שלך? הנה רשימה של 3 תוספי מזון כי הם חובה לאחר אימון HIIT אכזרי!

אבקת חלבון

חלבון חיוני כדי לעזור לגוף להתאושש לאחר אימון, בין אם זה HIIT, יוגה או הרמת משקולות. אבקות חלבון יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים, כולל חלבון, חומצות אמינו חיוניות, ויטמינים ומינרלים. יש מגוון רחב של אבקות חלבון זמין בין אם אתה טבעוני, חלב, או לקטוז חינם, אתה בהחלט יכול למצוא את תוסף החלבון הנכון לצרכים שלך. לחץ כאן לקבלת מגוון רחב של אבקות חלבון.

גלוטמין

אבקה חזקה זו היא חובה לכל אדם שמאמן או לא! גלוטמין ממלא תפקיד ייחודי בבריאות המעי, כמו גם במערכת החיסון. חומצת אמינו חשובה זו מסייעת להפחית עייפות וכאב שרירים לאחר פעילות גופנית. לגלוטמין אין טעם, כך שתוכלו לשתות אותו בקלות בעצמכם או לשלב אותו בשייק או בשייקר לאחר מפגש HIIT. לחץ כאן למותגים נוספים של גלוטמין.

BCAAs

תוסף חומצות אמינו מסועפות שרשרת הוא משקה נהדר לקחת במהלך או אחרי מפגש HIIT קשה. חלק מהיתרונות של תוספת חזקה זו כוללים ירידה של כאבי שרירים לאחר אימון, עלייה בצמיחת שרירים, להפחית עייפות פעילות גופנית, ולמנוע שריר מבזבז.

כמו כן, קרא: תסופי התזונה הטובים ביותר עבור קרוספיט

מזונות שיש לאכול אחרי HIIT

אם יש לך זמן לבשל, אל תדאג; יש לי רשימה של מאכלים שאתה צריך לאכול אחרי אימון HIIT שלך.

ביצים

מזון תחנת כוח זה מלא בכל מה שאתה צריך, חלבון גבוה (7 גרם לביצה) ושומנים (5 גרם שימור), בתוספת ביצים יש את כל תשע חומצות אמינו חיוניות, אשר חיוני להתאוששות השריר! ביצים יש גם ויטמיני B אשר נהדרים לייצור אנרגיה, במיוחד לאחר מפגש קשה.

עלים ירוקים

חובה אחרי כל אימון, לא משנה כמה קשה אתה הולך! ירקות מלאים בויטמינים, מינרלים וסיבים, ובנוסף הם סופר דל פחמימות. עלים ירוקים עשירים גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור למזער רדיקלים חופשיים המשתחררים בגוף במהלך אימון HIIT.

אבוקדו

כנראה אחד המאכלים האהובים עלי! אבוקדו עשיר במגנזיום, וזה מצוין להתאוששות השרירים. הם גם ארוזים מלא חומצה פולית, ויטמינים C, K ו- B, שהם חומרים מזינים המסייעים להפחית דלקת בגוף, במיוחד לאחר פרי ההתאוששות HIIT להתווסף לארוחה שלאחר האימון שלך!

אוכמניות

ברי קטנטן זה עמוס בסחורה הכוללת ויטמינים, סיבים, חלבון ונוגדי חמצון. אוכמניות נקשרו גם עוזר להאיץ את זמן התאוששות השריר. אז למה לא להוסיף כמה אוכמניות לארוחה שלאחר האימון שלך אם זה יעזור לך להתאושש מהר יותר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *