מגנזיום ציטראט לעומת תרכובות מגנזיום אחרות: מדוע מגנזיום ציטראט עדיף?

מגנזיום ציטראט

מדוע מגנזיום ציטראט טוב יותר מתרכובות מגנזיום אחרות?

מספר הולך וגדל של אנשים החלו לנקוט בגישה פרואקטיבית לבריאות יומיומית בשנים האחרונות. כדי לתמוך בבריאות מיטבית, הם אוכלים טוב יותר, זזים יותר ומבצעים התאמות פשוטות באורח החיים, שאחת מהן היא הוספת מגנזיום לתזונה היומית שלהם.

מגנזיום הוא מקרומינרל חיוני המעורב בלמעלה מ-300 פונקציות פיזיולוגיות, כולל סינתזת חלבון וייצור ATP, אך אמריקאים רבים עדיין לא מצליחים לעמוד בדרישה היומית.

נטילת תוסף מגנזיום יומי יכולה לעזור לך לקבל יותר מגנזיום, אך וודא שהתוסף שאתה בוחר נספג היטב בגוף שלך כדי לקבל את התועלת המרבית.

מגנזיום ציטראט זורח באזור זה.

כדי להתחיל, קצת מדע: תוספי מגנזיום מורכבים ממרכיבים. כדי לשמור על יון המגנזיום (Mg2+) בצורה יציבה המתאימה לאכילה, הוא מחובר למלח, חומצה או חומצת אמינו קלאט.

מגנזיום ציטראט הוא צורה נספגת מאוד של מגנזיום המערבבת את יסוד המלח של מגנזיום עם חומצת לימון. הגוף יכול לספוג ולהטמיע רק אחוז זעיר של מגנזיום מרוב התוספים, אך הוא יכול לספוג כמות גדולה משמעותית כאשר הוא מגיע בצורת מינרל ציטראט.

כמו כן, לקרוא: מינון מגנזיום- והאם תוספי מזון בטוחים לנטילה?

מהי המשמעות של יכולת ספיגה?

אתה תפספס את כל היתרונות הבריאותיים אם אתה לוקח תוסף מגנזיום יומי אבל הגוף שלך לא יכול בקלות לספוג ולהשתמש ברכיב המגנזיום. מצד שני, אם זה זמין ביולוגי (כלומר שהוא נספג בקלות ומשתמש בגוף שלך), יש לך מזל.

אמנם לא כל תרכובות המגנזיום נוצרות שוות, אבל מגנזיום ציטראט וגליצינאט הם שניים מהנספגים בקלות.

האם מגנזיום גליצינאט או ציטראט טובים יותר?

כשזה מגיע למגנזיום ציטראט לעומת גליצינאט, איזה מהם גובר? זה באמת יהיה תלוי בצרכים ובמטרות הבריאותיות שלך. מגנזיום ציטראט הוא בחירה נפוצה יותר אם אתה רוצה לשמור על רמות המגנזיום לבריאות כללית של הגוף כולו. מצד שני, למגנזיום גליצינאט יש פחות זמינות ביולוגית אבל יכול להיות בעל השפעה מרגיעה. אם המטרה שלך היא להוסיף מגנזיום לאסטרטגיית ה'מתח פחות' שלך, אתה עשוי למשוך פורמולה עם מגנזיום גליצינאט במקום ציטראט.

מה אני צריך לבדוק בקניית מגנזיום?

כאשר מחפשים תוספי מזון, לכו רק עם חברה בעלת מוניטין שמציעה מוצרים באיכות גבוהה העשויים עם מרכיבים מקוריים באחריות. הסימון התזונתי צריך להיות יסודי ושקוף ללא מרכיבים נסתרים.

יתר על כן, התוסף צריך לספק את הצרכים הספציפיים שלך. זה תמיד רעיון חכם לדבר עם הרופא שלך לפני שמתחילים לקחת תוספי מזון חדשים כדי להבטיח שהם אופציה בטוחה ויעילה עבורך.

מהי הצריכה היומית המומלצת של מגנזיום לאדם ממוצע?

למגנזיום יש ערך יומי (DV) של 420 מ'ג לבני 4 ומעלה. (נתונים אלה ישתנו באופן משמעותי אם נשים בהריון או מניקות.)

יש לצרוך מגנזיום במינונים של 30 עד 75 מ'ג ליום על ידי תינוקות מתחת לגיל שנה.

מחסור במגנזיום נגרם כתוצאה ממחסור במגנזיום בגוף.

מחסור במגנזיום יכול להיגרם ממגוון גורמים חיצוניים, כגון מתח יומיומי, נטילת תרופות מסוימות (כגון משתנים, אנטיביוטיקה, אמצעי מניעה פומיים, אינסולין וקורטיזול), פעילות גופנית כבדה, סוכרת, הפרעות במערכת העיכול, חוסר במגנזיום תזונתי מספק. , ואכילת יותר מדי סידן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.