שלושה יתרונות של ZMA שלא ידעת

יתרונות של ZMA

ZMA ידוע בעיקר עבור שני דברים בעולם תוספות מזון. ראשית, על העזרה לאנשים לעמוד בדרישות האבץ והמגנזיום שלהם. שנית על יכולתה לשפר את ההתאוששות וגם לשפר את השינה אשר גם מסייע עם התאוששות.

עם זאת חשבתי להביא לתשומת לבם שלושה יתרונות אחרים שאולי אתה לא יודע.

השלושת יתרונות:

ZMA להגברת המערכת החיסונית

זה נכון, תוספת זו יכולה למעשה לעזור לך להגביר את המערכת החיסונית שלך. המערכת החיסונית היא רשת של תאים, רקמות ואיברים הפועלים יחד בהרמוניה כדי להגן על הגוף מפני פולשים "זרים", אשר יכול לגרום למחלות. הסיבה לכך היא כי ZMA מכיל מנה בריאה של אבץ, אשר כולנו חסרים בדיאטות היומיומיות הרגילות שלנו. כאשר אנו חולים, אנו הופכים קלים מדולדל של אבץ כי זה אחד החומרים המזינים העיקריים הגוף שלך משתמש כדי לעזור להילחם במחלות נפוצות כגון הצטננות ושפעת. זו הסיבה מדוע תוסף ZMA הוא בעל חשיבות מיוחדת כאשר אתה חולה. עם זאת מניעה היא התרופה הטובה ביותר אז לא לחכות עד שאתה חולה!

להילחם נגד קטבוליזם

עבור אלה שמטרתם לבנות שריר, זה משהו כי הוא חשש ויש להימנע. כאשר הגוף שלך נכנס למצב קטבולי, זה פשוט אומר שאתה תאבד את השריר הקשיח שהרווחת. הסיבה לכך היא כי הגוף שלך ואת השרירים שלה מתפרקים על מנת לשחרר אנרגיה. אחד היתרונות של ZMA היא שזה משפר את תהליך סינתזת החלבון. ככל שהגוף שלך טוב יותר בסינתזת חלבונים, כך הגוף שלך יהיה טוב יותר להישאר במצב אנבוליים (מצב בניית שרירים).

יכול לשפר פרופילים הורמונליים

זה משהו שכל בוני השרירים רוצים. רמות טסטוסטרון מוגברת. כאשר יש לנו טסטוסטרון טבעי יותר, אנו מסוגלים לייצר, לשמור ולתקן רקמת שריר יותר. מחקר בוצע באוניברסיטת מערב וושינגטון לגבי ההשפעות של תוספי ZMA. המחקר בוצע על 12 שחקני פוטבול אמריקאי מהליגה השנייה שהשלימה את ZMA מדי לילה במהלך תקופה של חודשיים. 12 ספורטאים שכשהם ZMA היה עלייה רווחי שריר וכוח על ידי 2.5 פעמים. ספורט כגון פוטבול אמריקאי, רוגבי, פיתוח גוף ואתלטיקה ZMAנהיה כחלק קבוע של תוספי שלהם.

עוד ב OFI:

מסקנה

המשתמש הנפוץ ביותר של ZMA הם משתמשי חדר כושר רגיל עם סיבה טובה. רמות טסטוסטרון משופרת, התאוששות גדולה יותר ואת הנוסחה אנטי קטבולי עושה את זה תוסף כדאי מאוד. אם אתה לא מתאמן, אז העובדה כי תוספת זו ZMA יכול לעזור לך במקרה של מחלה היא סיבה מספיק טובה לקחת תוספת זו במחיר סביר. ZMA כבר חלק מתוספת מזון שלי במשך שלוש שנים ואני אף פעם לא הסתכלתי אחורה. חלבון מי גבינה וקריאטין תמיד צריכים להיות בנפרד מערימה לבניית שרירים. עם זאת ZMA היא דרך מצוינת לחזק את הדיאטה שלך ואת היתרונות ברורים להיראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *