היתרונות הבריאים והשימוש הנכון בקפאין טהור בבניית הגוף

היתרונות הבריאים והשימוש הנכון בקפאין

Last Updated on יוני 7, 2021 by admin

קפאין הוא אחד התוספים היעילים ביותר שיכולים לעזור לך למקסם את האימונים שלך. תרכובת כימית זו מתרחשת באופן טבעי במספר צמחים. חלק ממקורות טבעיים אלה של קפאין כוללים פולי קפה, אגוז קולה, עלי תה, וקסין.

כממריץ טבעי, קפאין שימש כממריץ טבעי על ידי קהילות בחלקים שונים של העולם במשך למעלה ממאה שנה. עם זאת, זה ממכר ולכן הוא משמש משקאות מסחריים רבים. זוהי אותה יכולת ממכר של קפאין, אשר גורמים לאנשים רבים לשקול קפה חם להיות חובה לפני כל דבר אחר ברגע שהם מתעוררים.

מלבד היותו ממריץ, קפאין הוא זריקת ביצועים. מחקרים הראו כי קפאין מגביר את הסיבולת של ספורטאי על ידי הגברת רמות האנרגיה וערנות נפשית. כתוצאה מכך, ספורטאים רבים לוקחים תוספי קפאין לפני ביצוע האימונים שלהם. בתור מתאמן, גם אתה יכול לקנות קפאין כדי לשפר את הביצועים שלך במהלך האימונים שלך.

שים לב, כאשר אתה קונה תוספי קפאין עבור אימונים פיתוח גוף, אתה לא צריך פשוט להשתמש בכל כמות. קפאין מייצרת השפעות מרביות כאשר הוא נלקח ברמות מתונות. למעשה, גופי ספורט כגון הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) אסרו על השימוש בקפאין על ידי הספורטאים שלה. עם זאת, יש סכום 'משפטי' כי ספורטאים יכולים לקחת כדי לקבל אפקטים לשיפור ביצועים. זה בדרך כלל 6 מ"ג לקילו של משקל גוף.

כאשר נלקח בכמויות מתונות, קפאין מייצרת מספר השפעות בריאותיות מועילות. ראשית, זה עוזר שיפור גוף ואובדן שומן. אם אתה רוצה לשרוף שומנים ולהשיג גוף שרירי, אתה צריך לקנות תוספי קפאין. תוספ יאפשר לך להגדיל את עוצמת האימון שלך, אשר בתורו לעזור לך לשרוף יותר שומן ולבנות יותר שרירים.

קפאין מגביר את זרימת הדם לשרירים. זרימת דם מוגברת מתורגמת להובלה מוגברת של חמצן וחומרים מזינים חיוניים לשרירים ולמוח. זה עוזר למקסם את האימונים מאז הגוף מקבל הזנה נאותה. שימוש נכון של קפאין גם מגביר את ספיגת החמצן בתאי הגוף. זה מגביר את רמות הסיבולת וייצור עבודה מוגבר. כאשר אתה קונה קפאין ולהשתמש בו במתינות, תוכל להתאמן במשך שעות ארוכות יותר מבלי להרגיש עייף.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

הדרך האחרת כי קפאין מסייע להפחית עייפות היא על ידי הפחתת הצטברות חומצה לקטית בגוף. זה גם מגביר את הייצור של דופמין ואדרנלין. שני אלה הם כימיקלים מגרה, אשר להגדיל את רמות האנרגיה בגוף. השילוב של שתי השפעות אלה משנה את התפיסה של עייפות ורמות מאמץ. זה גורם לספורטאי להרגיש פחות עייף.

היתרון השני המוצע על ידי קפאין הוא עירנות נפשית משופרת. זה משיג זאת על ידי חסימת אדנודין (כימיקל האחראי על נמנום והרפיה) קולטנים. זה מגביר את המודעות המנטלית ומאיר את התגובות. כתוצאה מכך, כאשר אתה קונה קפאין ולהשתמש בו כראוי, אתה תישאר ערני במשך זמן רב מבלי להרגיש עייף במהלך האימונים שלך.

לבסוף, קפאין מגביר את ההובלה של מינרלים חיוניים כגון סידן, נתרן ואשלגן. מינרלים אלה מסייעים בהשגת התכווצויות שרירים חזקות. כמו שרירן, תוכל לקבל את שרירי הגוף הגדול ביותר שאתה יכול כאשר אתה קונה תוספי קפאין.

עוד ב OFI: שלושה יתרונות של ZMA שלא ידעת

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *