סוגי אבקות חלבון

סוגי תוספי חלבון

Last Updated on מאי 16, 2022 by admin

חלבון הוא דרישה יומיומית לגוף, אבל אנשים עם אורחות חיים שונה דורשים חלבון למטרות שונות. חלקם זקוקים לחלבון נוסף כדי לבנות מסת שריר, בעוד שחלקם ייקחו חלבון רק כדי למלא את הדרישות התזונתיים שלהם. יש כל כך הרבה מותגים שמוכרים סוגים שונים של אבקת חלבון, וזה יכול להיות די מבלבל. כל סוג של אבקת חלבון יש בו מרכיבים שונים, הרכבים יכולים להשפיע עליך בצורה שונה. אתה לא יכול לדעת איזו אבקת חלבון היא הטובה ביותר עבורך ובסופו של דבר לבחור את אחד הלא נכון!

אנחנו כאן כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת על איזו אבקת חלבון לבחור. בואו נשים קץ לבלבול שלכם ונדע יותר כדי שתוכלו למקסם את המסע הבריאותי שלכם.

1. חלבון מי גבינה

Optimum Nutrition, Gold Standard 100% Whey, מי גבינה,
לבדיקת חלבוני מי גבינה ב- iHerb >>>
חלבון מי גבינה נגזר מחלב וממלא תפקיד משמעותי בבניית שרירים וקידום צמיחת שרירים. הוא עשיר בתכולת החלבון ועמוס בחומצות אמינו מסועפות שרשרת המסייעות בהתאוששות השרירים. זהו אחד הסוגים הטובים ביותר של אבקת חלבון לבניית שריר.

היא מסייעת באימוני שרירים, בניית כוח ותרגילי סיבולת.

מי גבינה היא אחת הצורות הטהורות ביותר של חלבון וגם לעיכול בקלות. הדבר היחיד שיש לציין כאן הוא שיש לו תוכן לקטוז, אשר לא יכול להתאים לאנשים עם אלרגיות.

מי צריך לקחת חלבון מי גבינה:

-ספורטאים שנמצאים באימונים קפדניים.
-אנשים שרוצים לגדל שרירים.
-אנשים שרוצים לחזק את השרירים שלהם ולעשות אימוני שרירים.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

רכיבים עיקריים: מי גבינה מבודדים/מרוכזים, חומצות אמינו, פחמימות.

כיצד להשתמש אבקת חלבון מי גבינה: מומלץ לקחת 1-2 כפות של חלבון מי גבינה לאחר האימון. הדרך הטובה ביותר היא להוסיף כמה כפות חלבון מי גבינה ולנער אותו עם חלב שקדים קר ומים צוננים.

גם לקרוא:

2. חלבון סויה

ספורט, איזולט של חלבון סויה
לבדיקת חלבוני סויה ב- iHerb >>>
אם אתם רגישים ללקטוז ואלרגיים לחלבון חלב, חלבון סויה הוא ההימור הטוב ביותר שלכם! אבקת חלבון סויה היא על בסיס צמחי ויש לה תכולת חלבון גבוהה. החלק הטוב ביותר הוא שהוא מציע כל אחת מתשע חומצות האמינו החיוניות המקדמות בניית שרירם. מומלץ לא לצרוך יתר על המידה חלבון זה כפי שהוא עלול לבלגן עם רמות האסטרוגן של הגוף. חלבון סויה הוא ללא כולסטרול ואבקת חלבון זו מועילה לאלה שיש להם בעיות כולסטרול.

מי צריך לקחת חלבון סויה:

-אנשים שרוצים להגדיל את מסת השריר.
-אנשים עם בעיות הקשורות ללב.

מרכיבים עיקריים: קמח סויה, מתרכז ומבודד.

כיצד להשתמש אבקת חלבון סויה: אבקת חלבון סויה הטעם הטוב ביותר כאשר מעורבב עם מיץ פירות טריים עם חתיכות פירות טריים. פשוט תמזג הכל, ויש לך משקה בריאות מספק.

גם לקרוא: האם תוספי חלבון סויה יכולים לעשות את ההבדל?

3. חלבון אפונה

אבקת חלבון אפונה אורגנית
לבדיקת חלבוני אפונה ב- iHerb >>>
אם אתם מחפשים מקור צמחוני של חלבון, אז חלבון אפונה הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. אבקת חלבון אפונה עשויה מאפונה צהובה, קטניות ופולסים. הוא עשיר בסיבים ומכיל גם חומצות אמינו חיוניות. אם אתה רגיש למוצרי חלב וביצים, אתה בהחלט צריך ללכת על חלבון אפונה. זה יכול להיות קצת מאתגר למזג חלבון אפונה, אבל זה רק חלק מזה להיות 100% חלבון צמחי. זהו אחד הסוגים הטובים ביותר של אבקת חלבון לצמחונים.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

מי צריך לקחת חלבון אפונה:

-טבעונים וצמחונים.
-אידיאלי לנשים לפני ואחרי גיל המעבר.
-אנשים שאינם סובלניים ללקטוז.

רכיבים עיקריים: איזולט של חלבון אפונה, חומצות אמינו, פולסים וקטניות.

כיצד להשתמש אבקת חלבון אפונה: אנשים בדרך כלל מעדיפים להוסיף אבקת חלבון אפונה לשייק שלהם, אבל זה גם יש לו טעם נהדר כאשר מעורבב לתוך שיבולת שועל.

4. חלבון קזאין

חלבון קזאין
לבדיקת חלבוני קזאין ב- iHerb >>>
חלבון קזאין מגיע מחלב בדיוק כמו חלבון מי גבינה, אבל ההבדל כאן הוא שבניגוד לחלבון מי גבינה, קזאין נספג ומתעכל בקצב הרבה יותר איטי. כאשר קזאין בא במגע עם חומצות קיבה, הספיגה הופכת להיות הרבה יותר איטית בהשוואה לחלבון מי גבינה. חלבון קזאין פופולרי לירידה במשקל, ועם צריכת קלוריות מנוהלת, זה יכול לעבוד פלאים על הגוף! אם אתה אדם רגיש ללקטוז, אז אולי כדאי להתייעץ עם רופא לפני נטילת אבקת חלבון קזאין.

מי צריך לקחת חלבון קזאין:

-אנשים שמחפשים צמיחת שרירים.
-אנשים מנסים להפחית או לנהל משקל.

מרכיבים עיקריים: תרכיז חלבון קזאין, חומצות אמינו מסועפות שרשרת.

כיצד להשתמש אבקת חלבון קזאין: זה סופר קל לשימוש! כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקחת 1-2 כפות מדידה של אבקת חלבון קזאין בשייקר ומערבבים עם מים וקוביות קרח.

5. חלבון ביצה

לבון מחלבוני ביצה
לבדיקת חלבוני ביצה ב- iHerb >>>
קל להבין שאבקת החלבון הזו מגיעה מחלבוני ביצה מיובשים. עובדה מעניינת לגבי חלבון ביצה היא שקצב הספיגה שלו נמוך יותר ממי גבינה אך גבוה יותר מחלבון אפונה. זו אבקת חלבון נהדרת לצרוך אם אתם מכוונים לירידה במשקל. חלבון ביצה הוא לא רק ללא כולסטרול, אלא גם מכיל כמות אפס של שומן. אנשים לעתים קרובות מוסיפים חלבון לבן ביצה לצרוך אותו כמו משקה תחליף ארוחה או שייק. אם אתם צורכים אותו לפני השינה במקום לאכול ארוחת ערב ארוחה מלאה, זה הולך לעבוד נהדר בשבילך!

מי צריך לקחת חלבון לבן ביצה:

-אלה שמכוונים לירידה במשקל.
-ספורטאים בדיאטה קפדנית שצריכים לשמור על קלוריות.

מרכיבים עיקריים: איזולט חלבון לבן ביצה, נתרן, סיבים.

כיצד להשתמש באבקת חלבון לבן ביצה: חלבון לבן ביצה יכול להיות קצת קשה לערבב, ולכן מומלץ להשתמש בחלקים שווים של מי גבינה וחלבון לבן ביצה כדי להפוך שייק חלבון באמצעות מים.

6. אבקת חלבון המפ

חלבון המפ אורגני
לבדיקת חלבוני המפ ב- iHerb >>>
חלבון המפ הוא אחד הסוגים הטובים ביותר של אבקת חלבון לטבעונים! הוא מגיע ממקור צמחי טבעי והוא 100% חלבון על בסיס צמחי. כשמדובר בתכולת החלבון, לחלבון המפ יש את תכולת החלבון הנמוכה ביותר מאשר חלבון מי גבינה, סויה וקזאין. זה גם לא קל מאוד לספוג. בסך הכל, חלבון המפ אינו מגביר את צריכת החלבון שלך כמו אבקות חלבון אחרות, אבל זה מספק לך חומרים מזינים חיוניים אחרים בוודאות!

מי צריך לקחת חלבון קנבוס:

-טבעונים וצמחונים.
-אנשים רגילים עם דרישות חלבון יומיות.
-טוב לחולי לב.

מרכיבים עיקריים: תרכיז חלבון המפ, חומצות שומן אומגה 3.

כיצד להשתמש אבקת חלבון קנבוס: לקבלת התוצאות הטובות ביותר צריכת חלבון יומית מוגברת, מומלץ לערבב חלבון המפ עם חלבון סויה או מי גבינה. ניתן לערבב שייק באמצעות חלב, בננה, אבקת חלבון המפ+מי גבינה וקוביות קרח.

7. אבקת חלבון שקדים

אבקת חלבון שקדים
לבדיקת חלבוני שקדים ב- iHerb >>>
אבקת חלבון שקדים הופכת לאט לאט בחירה פופולרית מאוד בקרב אנשים מודעים כושר. הוא עשיר בחומרים מזינים תזונתיים ומסייע בצמיחת השרירים. החלק הטוב ביותר הוא כי חלבון שקדים הוא ללא גלוטן וכולסטרול! יש לו טעם שקדים עשיר זה עושה את זה תוספ מושלם.

מי צריך לקחת חלבון שקדים:

-אידיאלי עבור אנשים עם סוכרת.
-אנשים שיש להם פעילות גופנית גבוהה.
-אנשים אלרגיים לגלוטן.

מרכיבים עיקריים: איזולט של חלבון שקדים, שומנים בריאים וסיבים תזונתיים.

כיצד להשתמש בחלבון שקדים: הדרך הטובה ביותר לצרוך אבקת חלבון זו היא לערבב שתי כפות מדידה שלה בשייק בננה וליהנות לפני או אחרי האימון!

8. אבקת חלבון על בסיס צמחי

חלבון אורגני על בסיס צמחים
לבדיקת חלבוני בסיס צמחים ב- iHerb >>>
אבקת חלבון על בסיס צמחי היא אחד המקורות הטובים ביותר של חלבון טבעי ללא חלבון מן החי. זה עוזר בבניית שרירים ורקמות אבל זה עשוי להיות קשה על מערכת העיכול. עם זאת, הוא עשיר בסיבים ומכיל חומרים מזינים חיוניים רבים. אבקת חלבון זו היא הבחירה הראשונה עבור כל הטבעונים והצמחונים. זה מסייע לירידה במשקל שכן הוא מבוסס על צמחים ויש לו קלוריות נמוכות מאוד שלא כמו חלבון מן החי.

מי צריך להיות חלבון על בסיס צמחי:

-אנשים שנמנעים מתוצרי לוואי של בעלי חיים.
-אלה שרוצים לרדת במשקל.

מרכיבים עיקריים: תרכיז חלבון על בסיס צמחי, דגנים, קטניות, אפונה, סויה וכו'.

כיצד להשתמש בחלבון על בסיס צמחי: מערבבים כף מדידה לתוך קערת שיבולת השועל האהובה עליכם ומוסיפים כמה פירות טריים מלמעלה!

9. חלבון אורז חום

חלבון נבטי אורז חום
לבדיקת חלבוני אורז חום ב- iHerb >>>
אנשים שנמצאים על תזונה טבעונית או על בסיס צמחי צריכים ללכת על אבקת חלבון אורז חום. זה תוכן חלבון גבוה בדיוק כמו חלבון מי גבינה. זה בונה כוח שרירים ומסייע לך לאבד שומן. זה אידיאלי עבור אנשים אשר אימון מדי יום או יש קצת פעילות גופנית.

מי צריך לקחת חלבון אורז חום:

-אנשים על דיאטה המבוססת על צמחים שרוצים לבנות שרירים.
-אנשים רגישים למחלבה.
-אנשים שמתאינים באופן קבוע כדי להשיג מטרות בריאותיות.

מרכיבים עיקריים: תרכיז חלבון אורז חום, חומצות אמינו מסועפות שרשרת, פחמימות וסיבים.

כיצד להשתמש בחלבון אורז חום: מוסיפים 1-2 כפות מדידה של אבקת חלבון אורז חום בחלב שקדים צונן ומנערים חזק. יש לצרוך לפחות 30 דקות לאחר אימון לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כמו כן, קרא: המדריך האולטימטיבי לאבקת חלבון אורז

מסקנה

מעל הם 9 הסוגים הטובים ביותר של אבקות חלבון, יחד עם מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בהם! אבקות חלבון שונות מועילות לסוגים שונים של אנשים. אם אתה אישה בהריון, אתה צריך להימנע משימוש אבקת חלבון כפי שהוא עלול להוביל כמה אלרגיות ורגישות.

חשוב לכלול אבקת חלבון בתספורתכם בין אם אתם רוצים לבנות שרירים או לא! זה מיתוס כי רק ספורטאים מפתחי הגוף צריך אבקת חלבון כדי להגביר את בריאותם. זה יכול להיות נצרך על ידי אחד וכל אבל במתינות. ישנן דרכים מרגשות רבות לשלב אבקת חלבון לתוך הדיאטה שלך וליצור מתכונים טעימים. בחרו בעצמכם את אבקת החלבון הטובה ביותר וקשו את עצמכם לעולם מלא באפשרויות בריאות!

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *