11 חטיפי החלבון המומלצים ביותר של 2023

חטיפי חלבון מומלצים

Last Updated on יולי 31, 2023 by admin

This post may contain affiliate links for products I mention. If you click a link and buy something we may receive some compensation. This does not change the price you would pay. In addition, as an Amazon Associate I earn from qualifying purchases. Learn more


אם אתם רציניים לגבי הכושר והבריאות שלכם, אתם כבר מודעים לחשיבות החלבון בתזונה, כך שלא נכנס לפרטים כאן. אם לא, הנה סיכום קצר: חלבונים הם אבני הבניין של הגוף שלך ואתה צריך אותם לא רק כדי ליצור תאים חדשים אלא גם כדי לתקן ישנים. חלבון חיוני לבניית שריר רזה, כוח גובר, התאוששות מהירה לאחר פעילות גופנית או פציעה, והוא יכול אפילו לעזור להפחית את רמות הרעב שלך ולעודד ירידה בריאה במשקל. די לומר, חלבון הוא חומר ממזון חיוני לכולם – לא רק מפתחי הגוף והספורטאים.

הבעיה היא, שמירה על תזונה חלבון גבוהה או אפילו מאוזנת יכול להיות קשה, במיוחד אם אתה לא אוכל הרבה בשר ומזונות בעלי חיים אחרים, אבל זה יכול להיות מאתגר גם אם אתה. כאן נכנסים ל- חטיפים עתירי חלבון. טעים, עמוס בחלבון, וקל להוסיף לכל דיאטה, חטיפי חלבון יכולים לעזור לך להגביר את צריכת החלבון שלך מבלי לשנות הרבה מהתזונה (בתקווה מאוזנת) שלך.

אבל לא כל חטיפי החלבון שווים. חלקם כל כך גבוהים בסוכר ובקלוריות, הם יכולים גם להיקרא סוכריות; וזה נהדר אם אתה מתעמל הרבה ומנסה להתנפח, אבל די רע אם אתה לא. כדי לתת לכם את חטיפי החלבון הטובים ביותר, בילינו ימים במחקר על השוק, השוואת רבי המכר, לימוד המרכיבים שלהם ובדיקת חלק מהברים בעצמנו. התמקדנו חטיפי חלבון גבוהים כי הם נמוכים או בינוניים בסוכר וקלוריות, כי גם מכילים לפחות 3 גרם של סיבים, כך שאתה יכול להרגיש מלא יותר במשך זמן רב יותר.

ללא עיכובים נוספים, הנה כמה חטיפי חלבון וסיבים הטובים ביותר שמגיע להם מקום בעבודה או בתיק הכושר שלך.

  • חטיפי החלבון והסיבים הטובים ביותר: Quest Nutrition High Protein Bar

Quest Nutrition, Protein Bar, Cookies & Cream, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
עם המון חטיפי חלבון טעימים ובריאים שיתאימו לכל צורך בכושר, כולל ברים, עוגיות, צ'יפס ושייקים, Quest Nutrition הוא מותג תזונתי ספורט שתוכלו לסמוך עליו כדי להבין את צרכי ההחלמה לפני האימון ולאחר האימון. חטיף חלבון עשיר זה Quest מסוים מכיל כמות אדירה של 20 גרם חלבון ורק 24 גרם פחמימות מתוכם 14 הם סיבים. הברים מגיעים במגוון טעמים מתוקים כדי לספק את התשוקה שלכם כולל נתח שוקולד כפול (האהוב עלינו), מוקה שוקולד צ'יפס, מאפין אוכמניות ועוד רבים אחרים.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

אם אתם מחפשים חטיפי ספורט בריאים, אלה הן חלק מהאפשרויות הטובות ביותר מכיוון שהן עשויות מרכיבים פשוטים אך מזינים, כולל איזולט של חלבון חלב ומי גבינה, סיבי תירס, שקדים וחמאת קקאו. למרבה הצער, זה אומר כי ברים Quest אינם טובים עבור אף אחד עם חוסר סובלנות חלב.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • חטיפים עתירי חלבון ללא אגוזים: Pure Protein Bars Variety Pack

Pure Protein, Chocolate Peanut Caramel Bar, 12 Bars, 1.76 oz (50 g) Each
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
עם טעמים כמו חמאת בוטנים שוקולד, שוקולד דלוקס ושוקולד צ'יפס לעיס, חבילת חטיפי החלבון הטהורה לא רק תספק את תשוקות השוקולד שלכם, אלא גם תמלא אתכם בחלבון עם 20 עד 21 גרם לחטיף – מושלם לאנרגיה מהירה ומתמשכת. ועם רק 2 עד 3 גרם סוכר בהתאם למתכון, הם אידיאליים עבור כל מי שמנסה להוריד את צריכת הסוכר שלהם.

הסורגים עשויים מתערובת חלבונים – הן מי גבינה והן חלבון סויה – והם מכילים גם קולגן שעבר הידרוליזה, בתוספת חמאת קקאו וחמאת שקדים, אך למרות זאת, הם די דלים בשומן. באופן לא מפתיע, הם גם נמוכים בסיבים (אין דגנים מלאים או פירות כאן) אבל חלבון 20 גרם הוא מספיק כדי לשמור אותך מלא ומלא אנרגיה. הם גם טעימים מאוד לחטיפי חלבון – די מתוקים ולעיסים עם נגיעה של הטעם היבש שבדרך כלל מלווה חטיפי חלבון.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • המרכיבים הנקיים ביותר: RXBAR Chocolate Sea Salt Protein Bar

RXBAR, Protein Bar, Chocolate Sea Salt, 12 Bars, 1.83 oz (52 g) Each
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
מחפשים חטיף חלבון טבעי נהדר? בהחלט לבדוק RXBAR, במיוחד בר מלח ים שוקולד טעים שלהם. חטיף הבריאות הפשוט אך הטעים הזה, העשוי מחומרי גלם אמיתיים ונקיים, כגון חלבוני ביצה, תמרים, קשיו ושקדים, הוא פשוט ככל שיהיה – ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכרים וללא גלוטן. הוא מכיל 12 גרם חלבון לכל חטיף, כמו גם 5 גרם של סיבים, ולכן הוא עושה את החטיף הבריא המושלם.

מכיוון שהוא חלבי וללא גלוטן, ה- RXBAR נהדר גם עבור דיאטנים קטוג'נים, אנשים ללא גלוטן, וכל מי שעוקב אחר דיאטה "נקייה". קבל את האנרגיה שאתה צריך מחטיף חלבון פשוט זה ותיהנה מהמרקם הלעוס האופייני לפרי תמרים. קחו בחשבון שבגלל שהוא עשוי אך ורק מרכיבים טבעיים, חטיף קטו זה מכיל גם לא מעט סוכר – 13 עד 15 גרם לכל בר. החדשות הטובות הן, שזה פרוקטוז שמגיע מפירות וקל לעיכול ולכן הוא מתאים אפילו לאנשים שנוטים לבעיות עיכול או בעיות בקיבה.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • הכי טוב לאוהבי שוקולד: Built Coconut Brownie Chunk

Built Bar 18 Pack Protein and Energy Bars

אם אתם נוטים להשתוקק לממתקים, במיוחד חטיפי שוקולד, ה-Built Bar הוא חטיף החלבון הטוב ביותר עבורכם. ברים אלה טעונים עם 15 גרם של חלבון, 18 גרם של פחמימות, ורק 4 גרם של שומן. בנוסף, יש רק 4 גרם סוכר, אבל הם לא קמצנים על המתיקות. והכי טוב, חטיף אחד מכיל רק 150 קלוריות.

חטיפי החלבון האלה הם המועדפים על הבוחן שלנו. "אני אריץ את מכלול הטעמים שלהם", הוא אומר. "המרקם, הטעם והלהיט של הדופמין זהים למה שאני מקבל עם בר סניקרס. מינוס האשמה." כמה מהטעמים האהובים על הבוחן שלנו הם צ'ורו, קרמל מלוח, ו- Cherry Barcia. אבל מעל הכל, קוקוס. הבר Coconut Built כולל שוקולד מריר עם אמצע עשיר בטעם קוקוס, עם נתחי בראוניז לכל אורכו. לא יכול להחליט? אל דאגה. ל-Built Bar יש אפשרות המאפשרת לך לבנות תיבה משלך, כך שתוכל ליצור סמפלר משלך.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • חטיף חלבון ללא סוכר: Think! High Protein Bars

Think !, High Protein Bars,
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
אם אתם מחפשים חטיפי חלבון טובים ללא תוספת סוכר, חשבו! ברים הם בחירה מצוינת. ברים טעימים אלה, הזמינים בטעמים שונים, כולל חמאת בוטנים שמנת (fave), לימון עונג, בראוני קראנץ' ועוד, משלבים טעמים טעימים עם פונץ' חלבון מגביר אנרגיה, מה שהופך אותם לחטיפים אידיאליים לאחר האימון.

חטיפי חלבון עתירי חלבון אלה, שמנת וטעימה, מכילים תערובת של חלבונים, כולל חלבון סויה מבודד וחלבון מי גבינה מבודד, בתוספת חמאת בוטנים, חמאת קקאו ושוקולד. הסורגים ממותקים עם מלטיטול, תחליף סוכר כי הוא לא רק נמוך קלוריות, אלא גם יש השפעה פחותה על גלוקוז בדם. עם זאת, מלטיטול אינו אידיאלי עבור כולם – אם אתה מוצא כי אלכוהול סוכר קשה על הבטן שלך, ייתכן שתרצה להתרחק גם אלה. רצינו גם שהסורגים יכילו יותר סיבים; כפי שהוא עומד, יש רק 1 גרם של סיבים לכל בר. למרבה המזל, יש הרבה חלבון כדי לשמור אותך מלא ומרוצה.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • חטיפי החלבון הטעימים ביותר: ONE Protein Bars

ONE Plant-Based Protein Bar

נמאס לך ממתוק חולני (לא התכוונתי למשחק מילים) וחטיפי חלבון גיר שלעולם לא מספקים את השן המתוקה שלך? בחיי, יש לנו פינוק בשבילך – ואנחנו מתכוונים לזה פשוטו כמשמעו. חטיפי החלבון One הם חלק מהברים הטעימים ביותר בשוק. למעשה, הם כל כך טעימים, שהלקוחות משווים אותם לקינוחים אמיתיים. סקירת חטיף חלבון אחת משווה את סנדלר אוכמניות ל"גן עדן בפה". הגזמה? אולי; אבל אלה בהחלט אחד מחטיפים חלבון גבוה המדורגים הטובים ביותר בשוק.

חבילת מגוון זו מגיעה עם ארבעה טעמים שונים: עוגת יום הולדת, בליס שקדים, סופגנייה מזוגגת מייפל ופאי חמאת בוטנים. כל חטיף מכיל 20 גרם חלבון ורק גרם אחד של סוכר, בעוד שתכולת הסיבים משתנה בין 3 ל -8 גרם לכל בר. המרכיבים כוללים איזולט של חלבון חלב ומי גבינה, שמנים צמחיים וסיבים תזונתיים, חמאת בוטנים, שקדים, קוקוס ועוד. בעוד שהיינו רוצים לראות מרכיבים מזינים יותר, במיוחד עשירים בסיבים, אלה הגונים מספיק ובטוחים לספק את התשוקה המתוקה שלך מבלי להעמיס עליך סוכר. ייתכן גם שתתעניין בכמה מאבקות חלבון המומלצות ביותר מהרשימה שלנו. הקפד לעיין בהם.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • רכיבים מינימליים וטבעיים: Rise Whey Protein Bars

Rise Whey Protein Bars

חטיפי חלבון מי הגבינה Rise, העשויים מרכיבים פשוטים וטבעיים, טעימים וקלים לעיכול. אין תוספים מלאכותיים מכל סוג שהוא, ללא גלוטן, סויה או בוטנים, אלה הם אידיאליים עבור אנשים עם רגישויות מזון. עם שלושה מרכיבים בלבד – שקדים, דבש ו-20 גרם נדיבים של חלבון מי גבינה מבודד – אלה מתוקים ונעימים, עם מרקם קשה ולעיס. אם אתה רוצה מרכיבים בריאים ונקיים, אתה לא יכול להשתפר מזה.

עם חטיפי Rise, ההתמקדות היא ביותר כוח חלבון ופחות מרכיבים כך שהם מצוינים לתדלוק לאחר אימונים מאומצים. זמין במספר טעמים שונים, כולל דבש שקדים, בננה שוקולד, ו מנטה שוקולד צ'יפס בין היתר, יש משהו לכולם כאן. בין אם אתם בדיאטת פליאו, צמחוניים, או פשוט בוחרים לאכול טבעי, Rise Bars הם אפשרות נהדרת. ההונאה היחידה? המרקם יכול להיות די קשה בימים קרים. כמו כן, אלה הם גבוהים יחסית שומן וסוכר, וזה לא מפתיע בהתחשב בכך שהם ארוזים עם שקדים ודבש. הקפידו גם לבדוק את המדריך המקיף שלנו לאבקות החלבון הטבעוניות הטובות ביותר.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • חטיף דל קלוריות טעים ביותר: Robert Irvine's FitCrunch Whey Protein Bar

FITCRUNCH Chef Robert Irvine's Whey Protein Bars

חטיף חלבון מי הגבינה FitCrunch, שנוצר על ידי רוברט אירוויין, שף ומנחה תוכנית אירוח, משלב תזונה מצוינת עם טעם מדהים כדי לתמוך ביעדי הכושר שלכם. עם 16 גרם חלבון, 3 גרם סוכר, ורק 190 קלוריות לכל בר, אלה שייכים לתיק הכושר של כולם. הם עשויים מתערובת חלבונים – איזולט של חלבון מי גבינה ומדוע רכזי חלבון – הם עמוסים בחלבון איכותי שטוב לכל המשפחה, ולא רק לגולשי חדר הכושר הבוגרים. הם גם טעימים להפליא (הם כנראה הכי קרובים שתוכלו להגיע לממתק), כך שגם לילדים מובטח לאהוב אותם.

ה-FitCrunch מגיע עם שש שכבות טעימות ומרקמיות שונות שנאפות לשלמות. בעוד טעים ונמוך קלוריות, ברים אלה אינם בדיוק "טבעי" כשמדובר החומרים; מלבד קצת סוכר הוסיף, הם מכילים גם מלטודקסטרין, צבע קרמל, וסירופ תירס. אין שום דבר רע עם אף אחד מאלה אף, אלא אם כן אתה רגיש לחלק מהמרכיבים או מעדיף לאכול נקי יותר.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • הכי טוב לרווח שרירים: BSN Protein Crisp Bar By Syntha-6

BSN Syntha-6 Protein Crisp Bar

חטיף החלבון BSN מגיע עם 20 גרם חלבון, 4 גרם סוכר ומרקם קליל ופריך, מה שהופך אותו לחטיף חלבון התאוששות נהדר או לחטיף בדרכים. ומכיוון שהסורגים זמינים במספר טעמים שונים, כולל קראנץ' חמאת בוטנים, מרשמלו וניל, בייגלה טופי מלוח, ועוד רבים אחרים, סביר מאוד שבלוטות הטעם שלכם לא ישתעממו גם אם תנשנשו אותם כל יום.

אלה הם גם ללא גלוטן, אבל הם מכילים מלטיטול אשר לא יכול להסכים עם העיכול של כולם. החדשות הטובות הן, מלטיטול לא ספייק גלוקוז בדם ככל סוכר רגיל, אז זה בטוח עבור רוב חולי הסוכרת. כמו כן, יש לזכור כי מלבד מי גבינה, חטיפי BSN מכילים גם קצת חלבון סויה – זה לא קון בספר שלנו, אבל זה יכול להיות עבור חלק.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • חטיף החלבון דל הפחמימות הטוב ביותר: Grenade Nutrition Carb Killa Protein Bar 

Grenade, Carb Killa, High Protein Bar
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
הסוד מאחורי הטעם הגדול של חטיפי רימונים פחמימות Killa הוא שהם מיוצרים באמצעות טכנולוגיית האפייה הקניינית שלהם המסייעת ליצור מרקם טרי ופריך באופן ייחודי. ברים אלה מציעים 21 גרם פנטסטי של חלבון ולכן הם החטיף המושלם לפני או לאחר האימון. והכי טוב, הם מכילים רק 15.4 גרם של פחמימות, מתוכם סיבים עושים 6.9 גרם. מושלם אם אתה בדיאטה דלת פחמימות!

יש מגוון רחב של חטיפי טעימות טעימים לבחירה מדי, כולל בוטנים אגוזים (מכיל כמעט 9% בוטנים!) קרמל כאוס, בצק עוגיות, עוגיית שוקולד לבן ועוד. זכור שכולם ממותקים עם מלטיטול, סוכרלוז וקסיליטול.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • חטיף החלבון הטבעוני הטוב ביותר: ProBar Base Protein Bar

PROBAR - Meal Bar, Peanut Butter,

אם אתם טבעונים או סתם מעדיפים חטיפי חלבון על בסיס צמחי, חטיף החלבון ProBar Base הוא בחירה מצוינת. מיוצר עם חלבון סויה מבודד, הוא מכיל 20 גרם של חלבון כדי לעזור לך לבנות ולשמור על מסת שריר. הוא מתגאה גם קקאו אורגני עשיר בנוגדי חמצון, בתוספת זרעי פשתן וזרעי צ'יה אשר ארוזים בסיבים.

למרבה הצער, הרף הוא גם די גבוה בסוכר – 14 גרם לכל בר הוא הרבה עבור אנשים מי מודעים לצריכת הסוכר שלהם. החדשות הטובות הן, שזה הסוג הטבעי (קנה סוכר וסירופ אגבה) אז בתיאוריה, זה צריך לשמור על התשוקה המתוקה שלך במשך זמן רב יותר. הם גם טעימים ממש טוב, ובזכות הסוכר האמיתי, אין גם טעם לוואי מלאכותי.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


  • הכי טוב לאוהבי קרמל: Detour Simple Whey Protein Bar

Detour Lower Sugar Whey Protein Bar

חובבי קינוחי קרמל, לשמוח, כי מצאנו את חטיף חלבון קרמל מלוח הטוב ביותר בשוק. חטיף חלבון מי גבינה פשוט מעקף בקרמל מלוח מכיל מרכיבים פשוטים (ראו מה הם עשו שם?) המכוסים בציפוי שוקולד קרמי ובשכבת קרמל מלוחה עשירה למעלה. הם מכילים גם 20 גרם של חלבון ו 6 גרם של סיבים, אז הם צריכים לשמור אותך sated במשך זמן רב יותר.

חלק מהמרכיבים כוללים תערובת חלבונים משלהם (למה להתרכז ולבודד, וסידן קזאיינט), אבקת חלב מלא, סוכר, שבבי שוקולד, כמו גם חלבון סויה ללא מהונדס גנטית מבודד. אין תוספים מלאכותיים, אז אתה יודע בדיוק מה אתה אוכל. אם היינו nitpicky, היינו אומרים הבר היה נהנה מכמה מרכיבים מזינים יותר.

>>> לבדיקת מחיר ב- Amazon>>>


תכונות שיש לחפש בחטיפים של חלבונים

אמנם יש מאות חטיפי חלבון זמינים בשוק, רוב האפשרויות עמוסות בסוכר, שומן או מרכיבים מפוקפקים. אבל למצוא את החטיף הנכון עשיר בחלבון זה לא קשה כמו שזה נראה. הנה מה לחפש בעת קניות חטיפי חלבון.

  • הרבה חלבון איכותי – אם אתם מחפשים חטיף חלבון שתוכלו לאכול כחטיף לאחר האימון או אפילו לפני האימון, חפשו ברים המכילים בין 20 ל-30 גרם חלבון. אם אתם מחפשים משהו שאתה יכול לנשנש בין הארוחות, ברים עם 10 עד 15 גרם של חלבון הם בשפע. באשר למקור החלבון, מי גבינה נחשבים לטובים ביותר מכיוון שהוא מכיל מגוון של חומצות אמינו והוא ניתן לעיכול בקלות ונספג במהירות. כמובן, אם אתם לא צורכים מוצרי חלב או טבעוניים, חלבון סויה הוא בחירה מוצקה.
  • פחמימות בריאות – לא משנה מה אנשים מסוימים עשויים להגיד לך, פחמימות הם לא השטן; טוב, לפחות הפחמימות הלא מזוקקות לא. חטיפי חלבון המכילים מקורות פחמימות בריאים כגון דגנים מלאים, אגוזים וזרעים יכולים להיות בריאים מאוד מכיוון שהם בדרך כלל גם עשירים בסיבים. סיבים הם סוג של פחמימות המתעכלות לאט שעוזרות לייצב את רמת הסוכר בדם ולרסן את הרעב שלכם והוא החבר הכי טוב של העיכול שלכם. הרבה פחמימות מזוקקות, לעומת זאת, הוא משהו שאתה רוצה להימנע חטיפי חלבון.
  • סוכר ושומן נמוכים עד בינוניים – אם כבר מדברים על פחמימות "רעות", סוכר הוא משהו שתרצו לצרוך בכמויות קטנות אם אתם לא מתאמנים קשה או שיש לכם תנגודת לאינסולין. באופן אידיאלי, תכולת סוכר גבוהה יותר צריכה להיות מזווגת עם סיבים גבוהים יותר ותכולת חלבון, וזה צריך לבוא גם סטיביה או סוכר טבעי (קנה, דבש, וכו '). סוכר אלכוהול כגון מלטיטול, סורביטול, קסיליטול ואריתריטול הם בסדר מדי כפי שהם נמוכים יותר קלוריות וכמה נראה עדין יותר על רמת הסוכר בדם שלך; עם זאת, כאשר נצרך בכמויות גדולות, הם נוטים לגרום נפיחות ובעיות קיבה לא נעימות אחרות.

כמו כן, קרא:

שאלות נפוצות על חטיף חלבון

ש: מהו חטיף חלבון?

ת: חטיפי חלבון הם למעשה חטיפי תזונה המכילים רמה גבוהה יותר של חלבון לעומת פחמימות או שומנים. הם לא שונים חטיפי אנרגיה אבל בדרך כלל יש הרבה פחות תוכן פחמימות בסך הכל. עם זאת, ההרכב התזונתי של חטיפי חלבון וחטיפים שונה מאוד ממותג למותג.

באופן כללי, ישנם שלושה סוגים שונים של חטיפי חלבון: חטיפי חטיפים שתוכלו ליהנות מהם בין ארוחות או כחטיף לפני האימון, המכילים כמויות בינוניות של חלבון וקלוריות; חטיפי התאוששות, אשר נצרכים בצורה הטובה ביותר מיד לאחר אימון מפרך, אשר גבוהים יותר הן קלוריות וחלבון; וחטיפי תחליף לארוחה שתוכלו לאכול במקום ארוחת בוקר או צהריים, המכילים את הכמויות הגבוהות ביותר של חומרים מזינים, כולל קלוריות, פחמימות, שומן וחלבון.

ש: האם חטיפי חלבון יכולים להחליף ארוחות?

ת: חטיפי חלבון עשירים בחלבון ובסיבים אכן ניתנים לאכילה במקום ארוחה נכונה מעת לעת. הם נהדרים שיש בהישג יד בימים עמוסים וכאשר אתה מטייל כפי שהם יכולים לספק לך פרץ של אנרגיה נחוצה, בתוספת לעזור לספק את השן המתוקה שלך. עם זאת, שום דבר לא יכול להחליף ארוחה מלאה ובריאה, שמלבד כל פקודות המאקרו, מכילה גם חומרים מזינים אחרים שהגוף שלך זקוק להם, כולל ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. אותו הדבר ניתן לומר על שייק חלבון אשר נועדו להשלים תזונה בריאה, לא להחליף ארוחות.

ש: האם כדאי לאכול חטיפי חלבון לפני או אחרי האימון?

ת: הם נהדרים הן כחטיפים לפני ואחרי האימון מכיוון שהם מספקים אנרגיה כדי לעזור להניע את הביצועים והתדלוק ולחדש את גופך לאחר המאמץ. הם גם חטיף נוח לשמור על העבודה שלך או שקית חדר כושר כאשר אתה בדרכים נאבק לשבת לארוחה איכותית ומאוזנת.

ש: באיזו תדירות כדאי לאכול חטיפי חלבון?

ת: אם אתם מתאמנים באופן קבוע ומשתמשים בחטיף חלבון כדי לתדלק לאחר פעילות גופנית מאומצת או לתת לעצמכם דחיפה מהירה לפני שאתם מתחילים אימון אינטנסיבי, תרגישו חופשי לאכול חטיף חלבון בכל פעם שאתם מתעמלים. עם זאת, אם אתם מתכננים לאכול ברים מדי יום ביומו, ודאו שהם מיוצרים עם מרכיבים בריאים ובריאים והימנעו ממתכונים עשירים במיוחד בסוכר.

ש: האם חטיפי חלבון בריאים?

ת: אתה כנראה כבר יודע את התשובה לזה! אמנם אין תחליף לתזונה בריאה ומאוזנת, חטיפי חלבון נוחים ואם תבחרו את הנכון, תוכלו לקצור את היתרונות הבריאותיים שלהם. זה כנראה רעיון טוב לבדוק את רשימת המרכיבים כדי לוודא כי בר אתה אוכל באופן קבוע אינו מלא סוכר הוסיף, תוספים, שומנים טרנס ומרכיבים מפוקפקים אחרים אף.

ש: האם חטיפי חלבון יכולים לגרום לכם לעלות במשקל?

ת: אם נצרך במתינות, כלומר כחטיפים לפני או לאחר האימון, חטיפי חלבון לא יכולים לגרום לך לעלות במשקל; למעשה, הם עשויים לעזור לך לרדת במשקל עודף או לשמור על משקל בריא והרכב הגוף. הסיבה לכך היא שהם עשירים בחלבון אשר חיוני לבניית ושמירה על מסת שריר, כמו גם מועיל כדי לגרום לך להרגיש מלא ומרוצה. עם זאת, כמו כל מזון אחר שנאכל עודף, חטיפי חלבון יכולים לתרום לעלייה במשקל.

כמו כן, קרא: 

ש: האם חטיפי חלבון טובים לצמיחת שרירים?

ת: כן, חטיפי חלבון יכולים לעזור לכם לבנות מסת שריר, במיוחד אם אתם משלבים אותם עם תרגילי כוח והתנגדות טובים ותזונה בריאה ועשירה בחלבון, בתוספת שייק חלבונים. זכור כי אם אתה מנסה לבנות שרירים, אתה צריך להיות לצרוך על 1 עד 1.7 גרם של חלבון לכל קילוגרם של משקל הגוף, או 0.5 עד 0.8 גרם לכל קילו של משקל הגוף.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

תגובה אחת על הפוסט “11 חטיפי החלבון המומלצים ביותר של 2023

  1. Eli Zack אומר:

    חטיפי חלבון WIN עולים על כל אלו שפירסמתם. גם קלוגן גם 20 גרם חלבון גם ללא סוכר וגם טעים בטרוך. מרגיש כמו חטיף סניקרס או מרס רגיל. חייבים לנסות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *