גיינר הכי מומלץ לעלייה במשקל

גיינרים מומלצים

Last Updated on ינואר 19, 2023 by admin

אבקות לעלייה במסה יכול להיות מאוד שימושי עבור השגת שרירים ואפילו למזער רווח שומן. אם אי פעם התקשיתם לצבור שרירים, בטח שמעתם ש"נאבקים לאכול מספיק" זו לא תלונה תקפה – אבל היא בהחלט כן. עלייה במשקל הנכון בכוונה ובשיטתיות יכולה להיות אתגר כמו ירידה במשקל. אכן, יש הרבה יותר עבודה לעשות כאשר אתה אוכל מספר יוצא דופן של קלוריות.

עבור אנשים רבים הנופלים לתוך הקטגוריה "הגיינר הקשה", זה רק עניין של זמן עד שתתחיל לחפש תוספי אבקות עלייה במסה לעזרה. הם אולי נראים מוזרים במבט ראשון, בטח — האם אתה באמת יכול לשתות מאות על גבי מאות קלוריות ללא כל תופעות לוואי? התשובה היא כן, אבל רק כאשר נעשה כראוי ובמכוון. שקלנו עיכול, יחד עם חובטים גדולים אחרים כמו טעם, מרכיבים טבעיים, ותקלות מאקרו כדי לאתר את אבקות לעלייה במסה הטובים ביותר בשוק. אם אתה מוכן להתנפח, אנחנו דואגים לך.

מהם תוספי חלבון עליה במשקל?

כפי שציינו קודם לכן, בכל פעם קבלת החלטות על הוספה או הפחתה של תוספי מזון מהתזונה שלך, זה תמיד רעיון טוב כדי לקבל את ההחלטה הזאת עם הרופא או הדיאטנית שלך. בנוסף, אם אתה צריך לשים על קצת משקל לאחר הניתוח או להפחיד בריאות, תצטרך תוכנית מקיפה יותר מאשר פשוט רכישת כמה תוספי מזון באינטרנט. אנחנו אומרים את כל זה כי תוספי גיינר יכול לשנות באופן מאסיבי את הדיאטה שלך; תוספי גיינר פופולרי יכול להכיל 1,200 קלוריות למנה.

תוספ גיינר לעלייה במשקל נועדו לעזור לספורטאים שרוצים לקבל שרירים בחדר הכושר. הגיינרים המדורגים ביותר מיוצרים עם שילוב של שומנים בריאים, חלבונים ופחמימות המספקים יותר קלוריות ממה שהיית מקבל מארוחה רגילה או משייק חלבונים. הנוסחאות נועדו לספק אנרגיה נוספת לגוף שלך ולארוז קלוריות נוספות לתזונה שלך. תוספי הגיינרים המדורגים ביותר מכילים גם תוספי מזון נוספים כגון ויטמין C, ויטמין D ואבץ.

שמעת על העמסת קרבו? ובכן, תוספי לעלייה במשקל נועדו גם לקחת לפני אימון. לרוב, הם באים בצורת אבקה וניתן לערבב אותם עם מים, חלב או תחליף חלב. ניתן להוסיף אותם גם לשייקים בריאים ולחטיפי חלבון. מנה טיפוסית תכיל כ-1,200 קלוריות, 50 גרם חלבון ו-250 גרם פחמימות.

לעתים קרובות הם מכילים מרכיבים כגון:

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

דגנים מלאים ושיבולת שועל
ויטמינים ומינרלים חיוניים
טפיוקה מלטודקסטרין
חלבון מי גבינה
חלבון קזאין
קראטין
איזולט של חלבון בקר
אבקת חלבון אפונה
אבקת חלבון אורז
פשתן
אבוקדו
זרעי חמניות
שוקולד (לטעם)

בואו נעבור על כמה מהאפשרויות שם בחוץ ונחקור מה כדאי לציין על כל אחת מהן. הנה תוספי המרוויח הגיינר הטוב ביותר לשנת 2022.

1.גיינר הכי מומלץ לעליה במשקל: Optimum Nutrition Mass Weight Gainer

Optimum Nutrition Mass Weight Gainer
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
Optimum חלבון עליה במשקל עם יותר מ 35,000 ביקורות באמזון, דירוג ממוצע של 4.5 כוכבים. כל מנה בעלת שתי כפות מדידה מכילה 1,250 קלוריות ו-50 גרם חלבון לתדלוק אימונים אינטנסיביים. תערובת זו כוללת גם ויטמין C, אבץ, ויטמין D וויטמין E. כל מנה מכילה גם מעל 250 גרם פחמימות לאנרגיה מיידית, והתערובת של 25 ויטמינים ומינרלים מכילה גם קריאטין וגלוטמין — שני מרכיבים פופולריים בקרב מרימי משקולות.

אבקה זו קלה לערבוב לתוך שייקים, שייקים או אפילו שיבולת שועל לילה. בפחות מ -50 $ עבור 12 פאונד, זה גם אחד הגיינרים לעלייה במשקל הזולים ביותר שמצאנו.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>


2. במקום שני: BSN TRUE-MASS

BSN, True-Mass, Ultra Premium Protein/Carb Matrix, Strawberry Milkshake, 5.82 lbs (2.64 kg)
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
תוספ החלבון עליה במשקל זו מגיע מחנות BSN לתזונה ותוספי מזון, ויש לו קצת פחות קלוריות למנה אם אתם מחפשים משהו בטווח 1,200. כל מנה מכילה 50 גרם חלבון רב-מקורות ו-215 גרם פחמימות. הפחמימות מגיעות בעיקר משיבולת שועל מגולגלת, כך שאתם יודעים שאתם לא מתדלקים את גופכם בזבל, והתערובת מכילה גם חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAAs) וחומצות אמינו חיוניות אחרות, שיכולות להועיל להתאוששות לאחר האימון. הסוקרים משבחים נוסחה זו על טעמה ומרקמה המעולה.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>


3. הטעם הטוב ביותר: MuscleMeds Carnivor Mass Diet Supplement
MuscleMeds Carnivor Mass Diet Supplement גיינר מומלץ

הסוקרים להשתולל על הטעם של זה MuscleMeds שוקולד פאדג'מרוויח מסה תוספת. זהו 100% חלבון בקר מבודד במשקל, כך שאם אתם טבעונים, בהחלט תרצו לבחור באפשרות אחרת. יש בו מעל 700 קלוריות למנה, כמו גם 50 גרם של חלבון ו 125 גרם של פחמימות. זה לא מרוכז כמו אפשרויות אחרות, אז אם אתם מחפשים אבקת חלבון / היברידית מרוויח מסה, אז זה בחירה טובה. ההטבה של שימוש בחלבון בקר? זה קל יותר על הבטן כי זה לקטוז, סוכר, מוצרי חלב וללא גלוטן. חלבון בקר מסוגל גם לספק ריכוזים גבוהים של חומצות אמינו.


4. הנמוך ביותר בשומן: Universal Nutrition Store Real Gains Weight Gainer

Universal Nutrition Store Real Gains Weight Gainer
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
רבים מהגיינרים ברשימה זו מכילים יותר מ -1,000 קלוריות למנה, אבל זה מיועד לספורטאים שלא רוצים לארוז על טון של משקל בבת אחת. יש בו מעל 600 קלוריות למנה, מה שהופך אותו לבחירה רזה יותר. הנוסחה מיועדת להיות קלה לעיכול, עם סיבים ואינולין כלולים, וקל לערבב אותה במים או בשייק האהוב עליכם. לבסוף, הנוסחה מכילה שומנים בריאים מטריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:


5. רכיבים אורגניים: NAKED Chocolate Mass Weight Gainer

NAKED Chocolate Mass Weight Gainer

זה גיינרים מ NAKED יש רק חמישה מרכיבים, והוא מכיל 1,360 קלוריות, 50 גרם של חלבון ו 251 גרם של פחמימות למנה. הנוסחה מיוצרת עם שילוב של מי גבינה עירומים, קזאין עירום, מלטודקסטרין אורגני, סוכר קוקוס אורגני וקקאו גולמי אורגני – וזו רשימת המרכיבים המלאה. אתה לא צריך לשאוב את עצמך עם כימיקלים כדי לעלות במשקל, תוספי עירום הם אידיאליים עבור ספורטאים ומרימי משקולות שאוהבים לאכול נקי.

גם לקרוא: 8 אבקות החלבון הטבעוניות הטובות ביותר


6. הגבוה ביותר ב- Mutant Mass Weight Gainer Protein Powder :BCCA

Mutant Mass Weight Gainer Protein Powder

חומצות אמינו מסועפות שרשרת הן מרכיב קריטי בכל חלבון או אבקת מרוויח מסה. אבקת צובר מסה זו מכילה 12.2 גרם חומצות אמינו מסה וכן 192 גרם פחמימות נקיות, 12 גרם שומן ו-26.1 גרם חומצות אמינו מסה למנה. הוא מכיל גם 1,100 קלוריות ו-56 גרם חלבון באיכות גבוהה מחלבון מבודד מי גבינה ותערובת קזאין. הוא עשוי ממזונות מלאים טבעיים כמו שעורה, בטטה, שיבולת שועל מגולגלת, אבוקדו, שמן קוקוס, זרעי פשתן, זרעי דלעת ושמן חמניות.


7. גיינר הכי מומלץ ל כסף: Dymatize Super Mass Gainer Protein Powder

Dymatize Super Mass Gainer Protein Powder גיינר מןמלץ
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
אבקת תוספת משקל מסה זה יוצא $0.26/אונקיה, מציאה בהשוואה לרוב האפשרויות האחרות, אבל זה עדיין אורז אגרוף חזק עם 1,280 קלוריות למנה, 52 גרם של חלבון, 10.7 גרם של חומצות אמינו מסועפות שרשרת ו 5.1 גרם של לאוצין. תערובת זו מכילה גם 245 גרם פחמימות למנה ו-17 ויטמינים ומינרלים המסייעים בתמיכה בביצועים ובתזונה הכוללים. זה מגיע בכמה טעמים שונים כולל שוקולד עשיר, וניל גורמה ועוגיות & שמנת, שכולם מכילים את אותם יתרונות תזונתיים.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>


8. חלבון עליה במשקל הטבעוני הטוב ביותר: NAKED Mass Vegan Mass Gainer Protein Powder

NAKED Chocolate Mass Weight Gainer exif remove

למותר לציין, אתה לא צריך לצרוך חבורה של בשר כדי לעלות במשקל – זה תוספאבקה לעלייה במשקל מ NAKED הוא ידידותי לטבעונים. הוא מיוצר משלושה מרכיבים בלבד – אבקת חלבון אפונה, אבקת חלבון אורז ומלטודקסטרין אורגני אורגני (עשוי מטפיוקה אורגנית ללא גלוטן). זוהי תערובת נקייה ללא סויה, רכיבים מהונדסים גנטית, גלוטן, מוצרי חלב וממתיקים מלאכותיים. כל מנה של אבקת חלבון טבעונית זו מכילה 1,230 קלוריות – בדיוק כמו חלק מהמותגים האחרים שמקורם בבשר, כמו גם 50 גרם חלבון, 248 גרם פחמימות מורכבות ו-10.3 גרם חומצות אמינו מסועפות שרשרת. יש לו חומצות אמינו חיוניות הגוף שלך צריך עבור סינתזת חלבון ועושה את זה ללא לקטוז, כך שאתה לא להרגיז את הבטן.


9. ללא חומרים אסורים: Rivalus Clean Gainer

Rivalus Clean Gainer

אם אתה ספורטאי מקצועי, תוספת זו היא ללא כל חומרים אסורים שעלולים להכניס אותך לצרות. יש לו רק 560 קלוריות למנה, אבל הוא מכיל שומנים חיוניים של פשתן, אבוקדו וחמניות. הוא מכיל 30 גרם של תערובת חלבון חלב ו 90 גרם של פחמימות מורכבות שמונה מקורות. הוא מכיל רק שמונה גרם סוכר ומגיע במגוון רחב של טעמים כולל שוקולד, חמאת בוטנים שוקולד, דגנים טוסט קינמון, סמור'ס ווניל.

 


10. המספר הגבוה ביותר של קלוריות: MuscleTech Mass Gainer Protein Powder

MuscleTech Mass Gainer Protein Powder
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
זה Mass-Tech אקסטרים אקסטרים 5 ב-1 תוספת מסה המרוויח יש עצום 2,000 קלוריות למנה ו 80 גרם של חלבון, 400 גרם של פחמימות, 8.2 גרם של L-לאוצין ו 10 גרם של קריאטין מונוהידרט. יש לו גם 20 ויטמינים ומינרלים. תוספת זו המרוויח מסה מכיל גם 10 גרם של קריאטין, כמות גבוהה יותר מכל מרוויח מסה אחרים שמצאנו. אם אתה ספורטאי שאוהב לעשות הכל עד למקסימום, אז תוספת MuscleTech זה הוא הגיינר שאתה מחפש.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>


11. בחירת איכות: Body Fortress Super Advanced Mass Gainer

Body Fortress Super Advanced Mass Gainer

This mass gainer has a mix of pre-, intra- and post-workout supplements, and it’s made for athletes who participate in the most grueling of training sessions. It’s got 200 calories per serving as well as 60 grams of protein, and it contains zero gluten, zero aspartame and a high concentration of BCAAs as well. It also sells at a decent price that won’t break the bank, making this one of the best mass gainers for athletes on a budget.


12. שווה אזכור: Genius Muscle Builder Growth Optimizer for Men & Women

Genius Muscle Builder Growth Optimizer for Men Women exif remove

אבקה לעלייה במשקל הזו עולה קצת יותר מאחרים ברשימה זו, אבל זה מגיע מנוסח עם שלושה מרכיבים שונים שנחקרו קלינית. הוא מיוצר עם Peak02, תערובת איורוודית אורגנית מאושרת של שישה זני פטריות שונים. המותג Genius טוען כי מרכיבים אלה מסייעים עם כוח וסיבולת. הוא מכיל גם מרכיבים כגון HMB (בטא-הידרוקסי-בטא-בטא-מתילבוטיראט) וויטמין D. מותג Genius מגבה את המוצרים שלהם עם מחקר מדעי, כך שאם אתם מוכנים להוציא קצת יותר על תוספי מזון לאבקות לעלייה במשקל המדורגים גבוהים, זו בחירה סולידית.


13. גיינר מומלץ לעליה במשקל ידידותי לקטו: Isopure Whey Isolate Protein Powder

Isopure Whey Isolate Protein Powder
לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>
אבקת חלבון איזולט מי גבינה מבית Isopure, המיוצרת מ-100% חלבון מי גבינה ומספקת 25 גרם למנה, היא יותר מתוסף לאבקה לעלייה במשקל. לפי Isopure, נוסחה זו מכילה ויטמין C, אבץ וויטמין E לתמיכה במערכת החיסון. זהו תוסף נהדר קטו ידידותי ודלת פחמימות, יוצא דופן עבור תוספי מזון חלבון עליה במשקל, וזה יכול לשמש לאחר אימון, בין ארוחות, יחד עם ארוחות, או בכל שעה של היום צורך. הנוסחה, שמגיעה במגוון טעמים, היא גם ללא גלוטן ולקטוז.

>>> לבדיקת מחיר ב- iHerb >>>


14. ראוי לציין: BulkSupplements Creatine Monohydrate Powder

BulkSupplements Creatine Monohydrate Powder

תוסף אימון אבקת קריאטין מונוהידראט זה ידידותי לטבעוני ואינו מכיל חומרי מילוי או תוספים. כתוסף תזונה, קריאטין פופולרי מאוד בקרב מרימי משקולות המנסים לארוז מסת שריר, והתערובת הזו מכילה הרבה ממנו. מערבבים אותו לשייק חלבון, שייקים ומיצים כתוסף יומי.


חלבון עליה במשקל: יתרונות ושימושים

גיינרים לעלייה במשקל פופולריים בקרב מפתחי הגוף והספורטאים כדי להשיג בתפזורת ושרירים, בשל תכולת הפחמימות והחלבון הגבוהה שלהם. הם מושלמים להתאוששות שרירים לאחר אימון. תערובת הפחמימות והחלבונים תומכת בהתאוששות מלאה של השרירים על ידי תיקון שרירים פגומים וחידוש מלאי של מאגרי גליקוגן שאבדו.

להלן מוזכרים כמה מן היתרונות האולטימטיביים כי אחד יכול להועיל באמצעות גיינר לעלייה במשקל.

שפע של קלוריות: מרוויחי מסה הם מעולים כדי להגדיל את צריכת הקלוריות היומית. בדרך כלל, מרוויחי מסה מספקים 500-900 קלוריות למנה עם חלבון ופחמימות ביחס של 1:3 או 1:4. גיינר עשוי לספק כ. 60-65% פחמימות, 30-35% חלבונים ו 4-5% שומנים. לפיכך, גיינרים יכולים לעזור לענות על הצרכים הקלוריים היומיים ללא מאמץ רב.

תערובת של חומרים מזינים: מרוויחי מסה מספקים קלוריות באמצעות חומרים מזינים כמו פחמימות, חלבונים ושומנים לעלייה בריאה במשקל. bulking למעלה לא אומר bingeing על קלוריות לא בריאות. לקבלת נפח נקי ורווח שרירים, צריכת הקלוריות חייבת לבוא דרך מקורות בריאים כמו מרוויח מסה רזה. לדוגמה, Nutrabay זהב מגה Mass Gainer מספק תערובת אידיאלית של חומרים מזינים הכרחיים ללא חומרים אסורים או מזיקים.

ארוחה אידיאלית לאחר האימון: מחקרים מגובים מדעית טוענים כי שילוב פחמימות עם חלבונים מדויק עבור השרירים להתאושש לאחר אימון אינטנסיבי. מרוויחי מסה הם דרך מוחלטת לספק מנה בריאה של פחמימות כדי להחיות את רמות האנרגיה וחומצות אמינו נדרשות כדי לקדם אנאבוליזם ולתקן נזק.

לקדם bulking: מרוויחי מסה יכול לעזור להאיץ בתפזורת ולהשיג מסת שריר. במהלך bulking, אדם עשוי לדרוש יותר מ 2500 קלוריות מדי יום. צריכת קלוריות כה גבוהות באמצעות דיאטה פירושה אכילת מנות עצומות של מזון לאחר כל 2 שעות. זה עשוי להיות מאתגר להשיג, במיוחד עם אורח חיים קדחתני ושעות עבודה תובעניות. גיינר לעלייה במשקל, יחד עם דיאטה קבועה, פירושו רק אחד או שניים משרת ליום, ואתה טוב ללכת. הם נוחים, סופר בריאים ומיועדים לתמוך במשקל בריא ונפח.

עשיר בסיבים תזונתיים: מרוויחי מסה עשירים בסיבים תזונתיים; הם מקדמים עיכול בריא. עם זאת, אדם עם בריאות מעיים חלשה עלול להיתקל בבעיות קלקול קיבה לפעמים. לכן,גיינר מועשר בתערובת אנזימי עיכול מומלץ לאנשים כאלה.
נוח לשימוש: עם אורח חיים תובעני וקדחתני כל כך, כולם מעדיפים דברים שמגיעים עם נוחות. גיינרים קל לכלול בתזונה הרגילה. הם רב-תכליתיים לצריכה ומתאימים באופן מושלם להרגלים של כולם.

מתי לקחת אבקה לעלייה במשקל ?

אם אתם מחפשים להשיג מסת שריר, זה עשוי להיות מועיל לקחת אבקה לעלייה במשקל מיד לאחר האימון שלך, אבל זה לא הכרחי. בעוד חלבון עוזר לרפא את הדמעות הנוצרות בשרירים שלך במהלך אימון, זה לא משנה כאשר אתה צורכים את החלבון. כל עוד אתה מקבל מספיק חלבון לאורך כל היום שלך, החומרים המזינים צריכים להיות מסוגלים לעשות את העבודה שלה ללא קשר כאשר אתה צורכים אותו.

אם אתה משתמש בגיינר לעלייה במשקל כדי למלא פערים תזונתיים בתזונה שלך, טפל בקלוריות נוספות שאתה לא מקבל בתוכנית הארוחות הרגילה שלך, או כתחליף לארוחה, גם אין זמן מוגדר שאתה צריך לקחת מרוויח המוני. אתה יכול לקחת אחד בין הארוחות, במקום ארוחה, בבוקר, או אפילו לפני השינה, תלוי מה הכי מתאים ללוח הזמנים שלך.

כמה עולות אבקות לעלייה במשקל?

המחיר של אבקה לעלייה במסה משתנה לפי מותג ומרכיבים. המרוויחים ההמוניים הפשוטים המתמקדים בפקודות מאקרו ואינם כוללים מיקרונוטריאנטים רבים נוטים להיות פחות יקרים, ואילו המרוויחים ההמוניים עם פחות מרכיבים מלאכותיים ויותר ויטמינים ומינרלים נוטים להיות יקרים יותר.

כאשר שוקלים את המחיר של גיינרים, כדאי להסתכל על המחיר של המכולה יחד עם מספר המנות שאתה מקבל. הגיינרים ברשימה זו נעים בין $0.30 למנה עד סביב $6 למנה. אבל לפני שאתם תופסים את המוצר הכי פחות יקר כאן, ודאו שאתם קוראים את התווית ומקבלים את מה שאתם רוצים מהגיינר שלכם לנקודת המחיר הנכונה.

מה לשקול לפני הקנייה

מאז מרוויחי מסה יכול לשמש למטרות מרובות – צובר מסת שריר, מילוי פערים תזונתיים, צריכת יותר קלוריות, וכו ' – אתה רוצה לשקול כמה גורמים, וכיצד הם עשויים לעבוד עם משטר האימונים ואורח החיים שלך לפני שאתה בוחר אבקה לעלייה להוסיף מחסנית תוספת שלך.

קלוריות

ספירת הקלוריות חלבון עליה במשקל משתנה במידה רבה. אתה יכול לקבל חלבונים עליה במשקל כי הם נמוכים כמו 200 קלוריות, וכמה כי הם מעל 1,000 קלוריות. אם אתם מחפשים להשיג מסת שריר רזה, ייתכן שתרצה לבחור מוצר כי הוא נמוך יותר קלוריות, אבל יש יחס חלבון גבוה לפחמימות. אם אתם מחפשים בתפזורת ולהשיג את המסה הכוללת, אפשרות קלוריות גבוהה יותר המכילה יותר פחמימות ו/או שומנים יכול להיות בחירה טובה יותר עבורך.

מיקרונוטריאנטים

מרוויחי מסה רבים מכילים גם ויטמינים ומינרלים בנוסחאות שלהם. מקריאטין ועד אנזימי עיכול, תוספות אלה נועדו לתמוך בהיבטים אחרים של הבריאות שלך, כמו עיכול או אנרגיה, ולא רק להשלים פקודות מאקרו ספציפיות. עם זאת, יש אנשים לא יכול לתעדף את זה, אלא רוצה נוסחה פשוטה יותר כי פשוט מספק קלוריות, פחמימות וחלבונים שהם צריכים לשמור ולגדול מסת שריר.

מומלץ להחליט אילו מרכיבים נוספים (אם בכלל) תרצו באבקה לפני שתוציאו מבחר מרשימה זו – בדרך כלל ככל שיותר מיקרונוטריאנטים, כך תג המחיר גבוה יותר.

יחס חלבון לפחמימות

למרוויחי מסה יש מגוון רחב של יחסי חלבון לפחמימות – הם משתנים מאחד לאחד לאחד עד חמישה. היחסים הנמוכים הולכים להיות אידיאליים עבור אלה המבקשים לבנות שרירים רזים כפי שיש להם מספר נמוך יותר של פחמימות למנה. אלה הקרובים יותר ליחס של אחד עד חמישה הולכים להיות טובים יותר עבור ספורטאים שמנסים בתפזורת או להוסיף קלוריות ופחמימות לתזונה שלהם. לפני שתבחרו מרוויח מסה המבוסס אך ורק על ספירת קלוריות, ודאו שאתם מודדים כיצד יחס החלבון לפחמימות יעבוד עם אורח החיים ומשטר האימונים שלכם.

איך החלטנו על הבחירות שלנו

גיינרים לעלייה במשקל הם תוספת מסובכת במיוחד, כמו הרצונות של הצרכן יכול להיות מגוון באופן מפתיע: האם אתה מחפש לחסוך כסף על קלוריות, להוסיף את צריכת החומרים המזינים שלך, או למצוא דרך טעימה להשיג מסה? ניסינו הרבה — הרבה — של מרוויחי המונים ושקלנו את הקריטריונים הבאים בעת הערכת ערכם.

מחיר

כללנו מגוון רחב של מחירים, וגדלי אמבטיה ברשימה זו. חלק מהבחירות האלה הן אמבטיות גדולות וחסכוניות של מרוויח מסה פשוט, בעוד שאחרים הם מיכלים קטנים ויקרים יותר של גיינר לעלייה במשקל מסובך יותר.

בין אם אתם מחפשים מרוויח מסה רגיל המתמקד בפקודות מאקרו או מרוויח מסה ניואנסי יותר המשלב גם מיקרו-נוטריאנטים, כללנו כאן בחירה בנקודת מחיר סבירה שתתאים לצרכים שלכם – לא משנה כמה אתם משלמים עבור הבחירות האלה, הן יהיו שוות את הזמן שלכם.

יחס חלבון לפחמימות

יחס החלבון לפחמימות משתנה בהתאם למוצר, והיחס שהלקוחות מחפשים משתנה גם הוא לאדם. חלקם רוצים להיט של חלבון ופחמימות לאחר אימון; חלקם נותנים עדיפות לחלבון ולא כל כך הרבה פחמימות לאחר אימון. אם אתם מנסים להשיג נתון רזה יותר, ספירת חלבונים גבוהה יותר וספירת פחמימות נמוכה יותר עשויים להיות טובים יותר עבורכם, ואילו אם אתם מנסים לנפח נפח, חלבון מעורבב עם מספר גבוה יותר של פחמימות יכול להועיל לכם. היחסים משתנים בין אחד לאחד לאחד לחמישה, וכללנו מגוון אפשרויות בטווח זה ברשימה זו כדי לעזור לספק את כל צרכי הלקוח.

ממתיקים מלאכותיים וטבעיים

יש אנשים שמעדיפים להימנע ממתיקים מלאכותיים. למרות שאין כמות מכרעת של ראיות הם יגרמו לך נזק, ציינו אם או לא הגיינר לעלייה במשקל מכיל מרכיבים אלה עבור אלה שרוצים להימנע מהם במקום ממתיקים טבעיים. אם זה לא בראש סדר העדיפויות שלך, כללנו גם תוספי מזון ברשימה זו הכוללים כמה ממתיקים מלאכותיים.

מיקרונוטריאנטים

מיקרונוטריאנטים כוללים ויטמינים ומינרלים. יש המעדיפים מנה של חומרים מזינים אלה עם הגיינרים שלהם; עבור אחרים, זה לא בראש סדר עדיפויות. לכן כללנו אפשרויות הן עם מיקרונוטריאנטים נוספים והן בלעדיהם – כמו קריאטין או אנזימי עיכול – כדי לספק את שני סוגי המשתמשים.

4 צעדים שיש לנקוט לפני רכישת חלבון לעליה במשקל:

זוהי אחת הקטגוריות הכי לא מובנות ולא מובנות של תוספי מזון, אז לקרוא על לפני לחיצה על כפתור "לקנות".

1. צפו בקלוריות שלכם מקרוב
הרבה אנשים חושבים, "אני רוצה להשיג מסה, אז אני אשתה גיינר לעלייה במשקל." נהדר, אבל לאיזה סוג של עודף קלוריות זה מכניס אותך? מומחים נוטים להסכים כי אתה לא סביר להרוויח יותר מרבע עד חצי אחוז של מסת הגוף שלך בשרירים בשבוע. זה אולי 200 קלוריות נוספות על שריפת הקלוריות היומית שלך – יותר מזה, וזה כנראה לא יהיה סוג של בתפזורת שאתה רוצה להרוויח.

2. להתאים את הדיאטה שלך עם הגיינר
אם אתה רוצה להשיג מסת שריר, ריצה כמה פעמים בשבוע סביר להניח שלא תפיק את הגוף שאתה מחפש. מעליות תרכובות כבדות ושפע של אימונים ממוקדי היפרטרופיה בעלי נציג גבוה יותר הם סדר היום. מצא תוכנית מתוכננת היטב, תקופתית כראוי ללוות אותך במסע בניית השרירים שלך.

3. אל תשכח את המיקרונוטריאנטים שלך
אנשים נוטים להיכנס לטירוף עבור יותר ויותר קלוריות, לא משנה מאיפה הם באים. זה נקרא "בתפזורת מלוכלכת" – הרבה גלידה, לשכוח את הברוקולי כי זה מילוי מדי. עם זאת, הויטמינים והמינרלים שלך הם בסיסיים לתוכנית הגברה של השרירים שלך, מגנזיום בירקות מסייע בהתאוששות, ויטמין D מסייע בבריאות ההורמונלית וכן הלאה. הכה את הצריכה היומית המומלצת של כל החומרים המזינים שלך, לא רק אלה כי הם עשירים קלוריות.

4. לישון הרבה
חצי מהסרט הקלאסי פיתוח גוף שאיבת ברזל הוא ארנולד שוורצנגר לוקח תנומות. שינה מסייעת לגוף לייצר טסטוסטרון, הורמון גדילה ולהפחית הורמונים קטבוליים כמו קורטיזול. זה חלק חשוב להפליא של הפאזל, אז אל תשאיר את זה בחוץ!

שאלות נפוצות

מהו תוסף הגיינר הטוב ביותר?

לגיון אטלס הוא מרוויח מסה מעולה כי בנוסף ליחס טוב של חלבון לפחמימות, הוא מכיל מגוון רחב של ויטמינים ו phytonutrients. חלק גדול מתכולת הפחמימות הוא מקמח שיבולת שועל ותפוחי אדמה (בניגוד לסוכר סטרייטי), אין בו מרכיבים מלאכותיים, והוא מספק הרבה מרכיבים להחלקת העיכול גם כן, כמו חיידקים פרוביוטיים ואנזימי עיכול.

האם גיינרים לעלייה במשקל גורמים לך להשמין?

אם אתה דבק ביעד הקלוריות שלך, פעילות גופנית נכונה, מקבל את הכמות הנכונה של macronutrients (חלבון, פחמימות, ושומן), ואתה לא נופל קצר במינונים היומיים שלך של ויטמינים ומינרלים, אז מרוויחי מסה יכול לעזור לך להוסיף שריר ולמזער את רווח השומן.

פשוט הוספת הרבה קלוריות מבלי לפקח על הצריכה שלך היא לא הדרך הנכונה ללכת על רווח שרירים, אבל אם הקלוריות שלך חייגו אז גיינר לבד לא יגרום לבעיות. רוב האנשים מתקשים לצבור מסה מבלי להרוויח כל שומן, אבל אם אתה מרוויח שומן, זה לא יהיה בגלל תוספי מזון. (זה יהיה בגלל הקלוריות שלך ואת ההוצאה הכוללת על אנרגיה אינם מסונכרנים באופן מושלם.)

האם לגיינרים לעלייה במשקל יש תופעות לוואי?

תופעת הלוואי הפוטנציאלית העיקרית של מרוויחי מסה היא בעיות עיכול: נפיחות, גזים, וסימנים אחרים של קלקול קיבה. זה לא אומר חלבונים עליה במשקל יגרום לבעיות אלה כאשר נעשה שימוש אחראי, אלא כי באופן אקראי לצרוך הרבה יותר קלוריות מאשר הגוף משמש יכול למסות את מערכת העיכול. כדי למזער בעיות אלה, רק לאכול בממוצע של 200 קלוריות על שריפת הקלוריות היומית שלך, לאכול את הכמות הנכונה של סיבים, ולשקול שכשהם עם אנזימי עיכול ופרוביוטיקה.

גם לקרוא:

מילה אחרונה

אסטרטגית באמצעות הגיינרים המןמלצים ביותר, כאשר מיושם עם הבנה טובה של הצרכים הקלוריים והמיקרונוטריאנטים שלך, יכול להפחית את הלחץ של דיאטה עתירת קלוריות ולהביא את הגוף שלך למקום שבו אתה רוצה שזה יהיה. אנחנו לא נגיד שהם נחוצים לכולם ולכל מי שרוצה לארוז על שרירים, אבל בעולם שבו לכולנו יש מיליוני התחייבויות, כולנו בעד להפוך את בניית השרירים לקצת יותר קלה.

בלוג זה מספק מידע כללי ודיונים על בריאות ונושאים קשורים. המידע והתכנים האחרים המופיעים בבלוג זה, באתר או בחומרים מקושרים אינם מיועדים ואין לראות בהם, או להשתמש בהם כתחליף לייעוץ רפואי, אבחון או טיפול.

המוצרים הטובים ביותר ב- Aliexpress:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *